۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵

«برف» و «پاپ» به «جاده ابریشم» می‌روند

«برف» و «پاپ» به «جاده ابریشم» می‌روند

دو فیلم سینمایی «برف» و «پاپ» به همراه دو فیلم کوتاه داستانی «دو پاره یک واقعیت» و «سرمه» در جشنواره «جاده ابریشم» نیوزلند به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره فیلم «جاده ابریشم» به عنوان پل ارتباطی و تقارب فرهنگ های مختلف دنیا است. این جشنواره از ۱۸ تا ۲۲ مارس همزمان با ۲۷ اسفند تا ۲ فروردین در شهر دوبلین نیوزلند برگزار می‌شود.

چهار فیلم از ایران که پخش آنها را «ایران‌نوین‌فیلم» برعهده دارد در بخش‌های رقابتی این جشنواره شرکت دارند. طبق اعلام جشنواره «ویتوریو استورارو» فیلمبردار ایتالیایی که مدیریت فیلمبرداری پروژه محمد (ص) را برعهده داشت به عنوان مهمان در این جشنواره حضور دارد.

«برف» به کارگردانی مهدی رحمانی و «پاپ» به کارگردانی احسان عبدی‌پور در بخش فیلم‌های بلند سینمایی و «دو پاره یک واقعیت» به کارگردانی ندا آصف و «سرمه» به کارگردانی آزاده قوچاق در بخش فیلم‌های کوتاه حضور دارند. فیلم‌های مستند، انیمشین، دانشجویی و... در دیگر بخش‌های رقابتی این جشنواره به نمایش درمی آیند.

در مراسم اختتامیه جوایز بهترین کارگردانی، فیلمبرداری، بهترین فیلم مستند، کوتاه و انیمیشن و جایزه بهترین بازیگر زن و مرد به برگزیدگان اهدا می‌شود.

کد خبر 2511399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha