۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۱۸

کمیته فنی فدراسیون تاکید کرد؛

حضور آزمون و جهانبخش در تیم امید/ المپیک‌ مهمتر از بازی تدارکاتی

حضور آزمون و جهانبخش در تیم امید/ المپیک‌ مهمتر از بازی تدارکاتی

کمیته فنی فدراسیون فوتبال بر حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم فوتبال امید ایران در مرحله مقدماتی المپیک 2016 ریو تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی رقابتهای فوتبال المپیک 2016 ریو در گروه C آسیا از روز سوم فرودین‌ماه سال 94 با حضور تیم‌های امید ایران، عربستان، نپال، فلسطین و افغانستان در تهران برگزار می‌شود.

طبق برنامه اعلام شده تیم برتر این گروه به همراه 5 تیم دوم برتر گروه‌های 10 گانه این مرحله، جواز حضور در مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا در قطر را بدست می‌آورند، رقابتهایی که 4 تیم برتر آن به المپیک 2016 ریو صعود می‌کنند.

تیم فوتبال امید ایران هم با هدایت محمد خاکپور، برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای حضور موفق در این رقابتها پیگیری می‌کند اما این تیم برای استفاده از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو لژیونر خود در این رقابتها با مشکلاتی روبرو شده است.

با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال ایران روز ششم فرودین‌ماه دیداری تدارکاتی را با تیم شیلی در اتریش برگزار می‌کند، کارلوس کی‌روش قصد دارد از این دو بازیکن در اردوی آماده‌سازی تیم ملی و آن بازی تدارکاتی استفاده کند که این مساله تیم امید را از داشتن دو بازیکن کلیدی خود محروم می‌کند.

علی کفاشیان هم در مورد حل مشكل تیم امید و درخواست کادرفنی این تیم برای استفاده از آزمون و جهانیخش گفت: اول اجازه بدهید کارلوس كی‌روشبه ایران بازگردد تا در این مورد با او مشورت كنیم. سپس بعد از انجام هماهنگی‌های لازم، در این خصوص تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

فریدون معینی  در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در نشست گذشته کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال که هفته پیش برگزار شد، این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و همه اعضاء متفق‌القول اعلام کردند که سردار آزمون و علیرضا جهانبخش می‌بایست تیم امید را همراهی کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شرایط تیم امید بسیار حساس است و این تیم باید با تمام توان برابر حریفان خود به میدان برود، به همین خاطر می‌بایست از تمام ابزارهای خود خصوصا نفراتی که می‌توانند به این تیم کمک کنند، استفاده کند که آزمون و جهانبخش هم جزو آنها هستند.

عضو کمیته فنی و توسعه و سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال همچنین گفت: مسابقات قهرمانی زیر 22 سال اسیا به میزبانی ایران برگزار می‌شود که تیم امید کشورمان در این بازی‌های رسمی باید موفق ظاهر شده و به مرحله بعدی صعود کند تا شانس حضورش در المپیک افزایش یابد.

کد خبر 2511721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha