۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۳۰

اولیویرا بعد از اولین پیروزی در آسیا:

باور داشتیم تراکتور پیروز می شود/ ادینهو مدافعان حریف را درگیرکرد

باور داشتیم تراکتور پیروز می شود/ ادینهو مدافعان حریف را درگیرکرد

تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه باور داشتیم که پیروز می شویم، گفت: امروز بازی خوب وبا برنامه ای انجام دادیم که این برد را تقدیم هواداران می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا شامگاه چهارشنبه بعد از اولین پیروزی در آسیا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازی خیلی سخت بود، گفت: تیم ها سازماندهی خوبی داشتند ولی ما از فرصت ها استفاده کردیم و به پیروزی رسیدیم.

وی با تاکید بر اینکه الاهلی فقط یک موقعیت خطرناک داشت، ادامه داد: بازیکنان تیمم امروز خیلی جنگنده بودند و توانستند خوب بازی کنند و پیروز میدان شوند.

تونی با بیان اینکه از طرف بازیکنان و خودم این برد را به هواداران تقدیم می کنم، ابراز داشت: آنها تمام ۹۰ دقیقه ما را حمایت کردند و تنها نگذاشتند و این باعث شد تا روحیه بگیریم و سخت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه چند اشتباه هم در کنار فرصت های خوب مان داشتیم، گفت: ما تا حالا ۱۲ یا ۱۳ جلسه تمرینی داشتیم که ساختن یک تیم کار یک یا دو هفته نیست ولی کسانی که سبک من را می شناسند می دانند که کارمان زمان بر است.

وی با تاکید بر اینکه باید سریع برای بازی با پرسپولیس آماده شویم، ادامه داد: هواداران نیز باید در آن بازی بیشتر از اینها به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه ادینهو مدافعان حریف را درگیرکرده بود، اظهار داشت: ادینهو دو مدافع حریف را درگیر خود کرده بود و ما توانستیم نتیجه خوبی بدست بیاوریم.

کد خبر 2511920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha