۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۲۸

کاتب در گفتگو با مهر تاکید کرد:

ضرورت تسریع در ساخت استادیوم ۵۰۰۰ نفری گرمسار

ضرورت تسریع در ساخت استادیوم ۵۰۰۰ نفری گرمسار

گرمسار – نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در ساخت پروژه استادیوم پنج هزار نفری گرمسار شد و گفت: تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان گرمسار و آرادان خواسته مردم است

غلامرضا کاتب در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به دیدار امروز مسئولان شهرستانهای گرمسار و آرادان با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه، ضمن اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی بودجه های خوبی به ورزش و جوانان تخصیص داده شده است افزود: در این دیدار بر تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان گرمسار و آرادان به عنوان خواسته مردم این دو شهرستان تاکید شد.

وی با تاکید بر اینکه استادیوم زمین چمن گرمسار نیازمند نصب پروژکتور و سالن شهید باهنر نیازمند بهسازی است تصریح کرد: تسریع وزارت ورزش و جوانان بر ساخت پروژه زمین چمن مصنوعی آرادان  و زمین ورزشی ایوانکی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

سخنگوی کمیسیون و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت ساخت استادیوم پنج هزار نفری گرمسار بر تغییر پیمانکار برای پیشرفت در روند ساخت این مجموعه ورزشی تصریح کرد.

کاتب با بیان اینکه، محمود گودرزی همچنین، بر ضرورت تسریع در ساخت استادیوم پنج هزار نفری گرمسار تاکید کرد، گفت: این پروژه تاکنون بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی همچنین مجموع اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان های گرمسار و آرادان و بخش ها و روستاهای اطراف این دوشهرستان را بیش از ۵۰۰ میلیون تومان دانست و گفت: وزیر ورزش و جوانان از مصمم بودن وزارتخانه مطبوع خود برای اتمام پروژه های نام برده مثل استادیوم ورزشی گرمسار، سالن ورزشی حسین آباد، روشنایی زمین چمن گرمسار، زمین ورزشی آرادان و ایوانکی و ... خبر داد.

کد خبر 2511945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha