۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۸:۳۷

با هدف بررسی مسائل مربوط به صنعت؛

وزیر صنعت، معدن و تجارت به سمنان سفر کرد/ برنامه های وزیر

وزیر صنعت، معدن و تجارت به سمنان سفر کرد/ برنامه های وزیر

شاهرود - وزیر صنعت، معدن و تجارت در رأس هیئتی وارد شاهرود شد تا مسائل و مشکلات اقتصادی استان سمنان را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز محمد رضا نعمت زاده دقایقی پیش در فرودگاه شاهرود به زمین نشست و وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود در حاشیه استقبال از نعمت زاده به این شهرستان در گفتگو با مهر ضمن اشاره به برنامه های سفر وی گفت: از آغازین دقایق صبح روز پنج شنبه وزیر صنعت، معدن و تجارت از واحدهای شهرک صنعتی شهرستان بازدید خواهد داشت.

محمد رضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت

سید محمد رضا هاشمی با یادآوری این مطلب که نعمت زاده از شرکت سیم و کابل مغان به صورت اختصاصی بازدید می کند افزود: بعد از بازدیدها در جلسه ای با حضور وزیر و هیئت همراه، مسئولان استانی و شهرستانی مسائل مربوط به شرکت های سیمان بیارجمند، کک نگین البرز و پتاس مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

شاهرود قابلیت تبدیل شدن به قطب اقتصادی استان سمنان را دارد

وی با اشاره به اهمیت و ظرفیت های قابل اشاره شهرستان شاهرود در بخش صنعت و اقتصاد گفت: شهرستان شاهرود با تلاش و همت مردم و مسئولان می تواند به عنوان قطب اقتصادی استان مطرح شود.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ضمن تاکید بر این که ایجاد اشتغال پایدار دغدغه تمام خدمتگزاران مردم است تصریح کرد: این شهرستان با وجود قابلیت هایی چون فرودگاه، شهرک صنعتی، راه آهن شمال شرق، معادن و نیروی کار جوان می تواند به اهداف اقتصادی پیش بینی شده دست پیدا کند.

هاشمی با اشاره به کار جهادی آغاز شده در زمینه فعالیت کارخانه سیمان بیارجمند ابراز امیدواری کرد با سفر وزیر صنعت رکود ایجاد شده از بین رفته و این کارخانه رشد روز افزونی را در تاریخ خود مشاهده کند.

محمد رضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت

وی قالی و فرش شهرستان شاهرود را نیز به عنوان یکی دیگر از قابلیت های اقتصادی و صنعتی این شهرستان نام برد و عنوان کرد: حمایت از صنایع فعال و نیمه فعال و جذب سرمایه گذار مثلث رشد و ارتقای منطقه و کشور به شمار می رود.

برنامه های وزیر صنعت در سفر به استان سمنان

وزیر صنعت، معدن و تجارت سپس به دامغان سفر کرده و از طرح فولاد کویر و متین خودرو این شهرستان بازدید و در نشستی با حضور نمایندگان واحدهای سیمان تویه دروار و فولاد کویر در شرکت متین خودرو شرکت خواهد کرد.

نعمت زاده در ادامه سفر به استان سمنان در افتتاحیه طرح توسعه شرکت کلران و بازدید از شرکت اتوبوس‌سازی عقاب‌افشان سمنان شرکت و با صنتعگران استان سمنان نشست خواهد داشت و سپس در سفر به گرمسار واحدهایی شامل بهینه‌سازان نواندیش سپاهان و پاک تاب مروارید و کلنگ‌زنی شرکت پتاس آسیا در ایوانکی را در برنامه خود دارد.

کد خبر 2511946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha