۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۴۴

وکیلی:

رتبه استان سمنان در کنکور سراسری افزایش یابد

رتبه استان سمنان در کنکور سراسری افزایش یابد

سمنان - استاندار سمنان خواستار تلاش و همکاری همه دستگاه های اجرایی، ائمه جمعه ، رسانه ها و مطبوعات برای افزایش رتبه استان در کنکور سراسری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد ضمن تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی، ائمه جمعه، رسانه ها و مطبوعات و صدا و سیمای مرکز سمنان تلاش کنند تا سطح رتبه استان را در کنکور سراسری بالا ببرند و در این زمینه بین شهرستانها رقابت ایجاد شود اظهار داشت: هر دستگاه، شهرستان و سازمانی که تلاش خوبی در این زمینه داشته باشد باید مورد تشویق قرار گیرد.

وی همچنین برندسازی در رشته های تحصیلی در دانشگاه ها را مهم برشمرد و افزود: اگر دانشگاه ها در تربیت و تخصص افراد و دانشجویان تلاش و برند سازی کنند قطعا در جذب دانشجو موفق تر هستند و از نقاط مختلف کشور برای تحصیل در رشته های ممتاز به استان خواهند آمد.

استاندار سمنان همچنین خواستار تشکیل کمیته ای متشکل از آموزش و پرورش، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی برای بررسی مسائل و مشکلات مختلف کودکان و دانش آموزان استثنائی در استان شد.

وکیلی افزود: بهزیستی از لحاظ امکانات کمک آموزشی و درمانی تلاش کند تا کمبودهای دانش آموزان استثنائی برطرف شود.

مدیر کل آموزش و پرورش و معاون آموزش متوسطه و معاون آموزش استثنایی استان سمنان نیز در ابتدای این جلسه، گزارشی از فعالیت های مربوطه را ارائه کردند.

کد خبر 2512201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha