۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۰۹

تارتار:

صبا برای تغییر تاکتیک به زمان نیاز دارد

صبا برای تغییر تاکتیک به زمان نیاز دارد

قم - سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه صبا برای تغییر تاکتیک نیاز به زمان دارد گفت: مربیان تیم فوتبال صبا راه آهن را آنالیز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار پنج شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و راه آهن اظهار داشت: تیم فوتبال راه آهن در شرایط ویژه‌ای در جدول قرار دارد و بازیکنان این تیم انگیزه زیادی دارند اما تیم ما نیز به دنبال شرایط بهتری در جدول است و امیدواریم برنده بازی باشیم.

وی افزود: بازیکنان صبا برای شکست راه آهن انگیزه زیادی دارند و اهمیت این بازی برای ما به قدری است که حاضر شدیم برای یک بازی دوستانه به اصفهان برویم، بازیکنان ما در این هفته تمرینات پرفشار و با نشاطی را پشت سر گذاشته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم راه آهن با کادر فنی جدید در این بازی حاضر شده و به دنبال ۳ امتیاز است اما این تیم را آنالیز کرده‌ایم و شناخت خوبی از حریف داریم و برای این بازی طرح و برنامه خاصی داریم.

تارتار بیان داشت: تغییر تاکتیک نیاز به زمان دارد و صبا در ادامه فصل به شرایط مناسب و ایده آل خود برمی گردد البته یکی از مشکلات ما این است که با هر تیمی بازی می‌کنیم به آن تیم شوک وارد شده و این هم از شانس بد ما است.

وی درباره وضعیت ایوب کلانتری عنوان کرد: کلانتری در این هفته خوب تمرین کرده و انگیزه زیادی داریم و اگر صلاح دیده شود در این بازی به میدان می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: روزبه چشمی با وجود مصدومیت خود به این بازی می‌رسد و آمبونو آچیله و جلال علیمحمدی نیز برای این مسابقه آماده هستند و مشکل مصدومیت ندارند.

تارتار خاطرنشان کرد: حسین بادامکی در این بازی محروم است و در این فصل هنوز برای ما این اتفاق رخ نداده که در یک بازی همه نفراتمان را در اختیار داشته باشیم.

کد خبر 2512351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha