۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱

غلامرضا بهروان خبر داد:

مخالفت مسئولان تیم نفت مسجدسلیمان با تعویق دیدار با پرسپولیس

مخالفت مسئولان تیم نفت مسجدسلیمان با تعویق دیدار با پرسپولیس

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال سازمان لیگ برتر گفت: مسئولان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با درخواست پرسپولیس برای تعویق دیدار این دو تیم مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بهروان امروز جمعه ضمن بیان این مطلب افزود: مدیرعامل پرسپولیس درخواستی دادند مبنی بر اینکه دیدار با تیم نفت مسجدسلیمان به سال آینده موکول شود اما عملا این اتفاق رخ نخواهد داد.

وی افزود: ما با تمام تیم هایی که چنین درخواستی را داشته اند همکاری های لازم را انجام می دهیم اما تغییر این بازی نیازمند موافقت تیم میزبان بود. به همین خاطر ما با تیم نفت مسجدسلیمان تماس گرفتیم اما آنها اعلام کردند نمی توانند این بازی را در زمان دیگری برگزار کنند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر خاطرنشان کرد: طبیعتا هر زمان که مسئولان نفت مسجدسلیمان موافقت خودشان را برای تعویق این بازی اعلام کنند، سازمان لیگ مشکلی برای همکاری با باشگاه پرسپولیس نخواهد داشت.

غلامرضا بهروان در ادامه خاطرنشان کرد: تیم العین که یکی از تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیاست هم همین شرایط را دارد و در یک هفته سه بازی برگزار می کند. با این حال ما آماده هرگونه همکاری هستیم. تیم امید هم خواسته که ما هفته بیست و سوم را به تعویق بیندازیم اما قابل پذیرش نیست. بنابراین امکان این را نداریم که لیگ را به تعویق بیندازیم.

 

کد خبر 2512408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha