۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸

اکران نوروزی «مردی که اسب شد» در گروه «هنر و تجربه»

اکران نوروزی «مردی که اسب شد» در گروه «هنر و تجربه»

«مردی که اسب شد» فیلم برنده جایزه ویژه «هنر و تجربه» در جشنواره فجر سی و سوم از ۲۳ اسفند اکران می شود.

 به گزارش خبرگزاری مهر، «مردی که اسب شد» ساخته امیرحسین ثقفی برنده جایزه ویژه گروه «هنر و تجربه» در جشنواره فیلم امسال برای اکران نوروزی انتخاب شد.

ثقفی که اکنون از او فیلم «همه چیز برای فروش» در حال اکران است، در تجربه دیگر خود داستان پدر و دختری را روایت می کند که یک اسب دارند. این اسب یادگار مادر این دختر است و او را بسیار دوست دارد. اما اسب بیمار است و زمانی که از بین می رود این مرد به دلیل وابستگی و تعلق خاطری که خودش و دخترش به اسب دارند جای اسب را می گیرد.

این فیلم توانست در جشنواره امسال مورد استقبال هیات داوران بخش «هنر و تجربه» قرار گیرد و قرار است فیلم در ۵ سالن گروه «هنر و تجربه» در تهران و دیگر سالن های مشهد، گرگان، اصفهان، اهواز، قم و... اکران شود.

در فیلم «مردی که اسب شد» بازیگرانی همچون لوون هفتوان، مزدک میرعابدینی و ملیسا ذاکری حضور دارند و فیلم در یک فضای بارانی اتفاق می افتد.

پیش از این چند فیلم دیگر نیز برای اکران نوروزی مشخص شده‌اند و فیلم «روز مبادا» برنده سیمرغ بخش «هنر و تجربه» و فیلم «پریدن از ارتفاع کم» فیلم تحسین شده در جشنواره برلین در کنار فیلم سینمایی «گاو» ساخته داریوش مهرجویی از جمله فیلم های دیگری هستند که در گروه «هنر و تجربه» به نمایش درمی آیند.

کد خبر 2512468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha