۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۴۷

نیمه نهایی لیگ برتر والیبال؛

نخستین گام برای حضور در فینال/ بازی ارومیه دیدن دارد

نخستین گام برای حضور در فینال/ بازی ارومیه دیدن دارد

مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر والیبال فردا آغاز می‌شود تا چهار تیم صعود کننده به این مرحله، فینالیست‌های جام بیست و هشتم را معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران جام زنده یاد حسین معدنی که از ۱۸ آبان‌ماه با حضور ۱۴ تیم در دو گروه مقدماتی آغاز شده بود، به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

چهار تیم پیکان تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز و میزان خراسان با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی این رقابتها گام نهادند تا برای کسب جام بیست و هشتم به مصاف یکدیگر بروند. نخستین نکته آماری چهار تیم صعود کننده مسابقات این است که تنها پیکان تهران سابقه قهرمانی در این رقابتها را در پرونده کاری خود دارد.

تیم شهرداری ارومیه تنها نماینده گروه دوم دور مقدماتی است که با ۳۰ امتیاز صدرنشین دور مقدماتی شد و در مرحله پلی‌آف (یک چهارم نهایی) با حذف بازرگانی جواهری گنبد در مرحله نیمه نهایی حریف شهرداری تبریز شد.

سه تیم پیکان تهران، شهرداری تبریز و میزان خراسان از گروه یک دور مقدماتی به مرحله نهایی صعود کردند که در بین آنان شهرداری تبریز به دلیل شکست متین ورامین مدافع عنوان قهرمانی، شگفتی ساز مرحله پلی‌آف لقب گرفت.

رقابتهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز به صورت دو پیروزی از سه مسابقه برگزار می‌شود. در دور رفت این مرحله شهرداری ارومیه از میزان خراسان در سالن غدیر ارومیه پذیرایی خواهد کرد و تیم پیکان تهران در خانه والیبال به مصاف شهرداری تبریز می‌رود. دو تیم پیکان و شهرداری تبریز در دور مقدماتی امسال نیز دو مسابقه با یکدیگر داشتند که ره آورد آن یک پیروزی برای هر تیم بوده است.

شهرداری تبریز در دیدار دور رفت که ۱۹ آذرماه در تهران برگزار شد سه بر دو به پیروزی رسید و دو امتیاز کسب کرد و در مسابقه برگشت که ۱۵ بهمن ماه پیگیری شد، سه بر صفر در تبریز مغلوب خودرو سازان شد.

برنامه دو دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
یکشنبه هفدهم اسفندماه ۱۳۹۳
* پیکان تهران - شهرداری تبریز، خانه والیبال - ساعت ۱۷
* شهرداری ارومیه - میزان خراسان، سالن غدیر - ساعت ۱۷

کد خبر 2512800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha