۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲

از ابتدای امسال/

۴۰۰۰ پرونده تخلفاتی در تعزیرات حكومتی خراسان شمالی تشكیل شد

۴۰۰۰ پرونده تخلفاتی در تعزیرات حكومتی خراسان شمالی تشكیل شد

بجنورد- سرپرست اداره كل تعزیرات حكومتی خراسان شمالی گفت: طی سال جاری بیش از چهار هزار و ۱۰۰ فقره پرونده تخلف در شعب تعزیرات حكومتی استان تشكیل شد.

داریوش جودكی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاكنون بیش از چهار هزار و ۱۳۷ فقره پرونده تخلف در شعبات تعزیرات حكومتی خراسان شمالی شامل تخلفات در حوزه های بهداشت و درمان، قاچاق كالا و ارز و همچنین خدمات تشكیل شده است.

وی با تاكید بر اینكه رسیدگی در كمترین زمان و تسریع در روند بررسی پرونده های وارده به شعب تعزیرات یكی از اولویت های این اداره كل است، تصریح كرد: از تعداد کل پرونده های وارده به شعب تعزیرات حكومتی چهار هزار و ۳۶ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و با  اجرای آرای صادره مختومه شده است.

جودكی افزود: رسیدگی به پرونده متخلفان در حوزه بهداشت و درمان منجر به محكومیت آنها به پرداخت ۸۹۹ میلیون و ۸۰۵ هزار ریال و حوزه قاچاق كالا و ارز نیز منجر به محکومیت پرداخت سه میلیارد و ۲۳۵ میلیون و ۲۷۴ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط كالاهای قاچاق مكشوفه شد.

به گفته وی متخلفان بخش خدمات پس از رسیدگی پرونده آنها در شعب تعزیرات حکومتی خراسان شمالی نیز به پرداخت ۱۳ میلیارد و ۱۱۴ میلیون و ۳۸۴ هزار ریال جزای نقدی محكوم شدند.

جودكی اظهار داشت: تعزیرات حكومتی در راستای صیانت از حقوق شهروندان تلاش می كند و اهداف خود را پیش می برد.

سرپرست اداره كل تعزیرات حكومتی خراسان شمالی افزود: بازرسین تعزیرات حكومتی استان به صورت محسوس و نامحسوس در راستای پایش و نظارت بر بازار با دقت كامل فعالیت می كنند.

جودكی گفت: شهروندان نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی مراتب را به اداره كل تعزیرات حكومتی خراسان شمالی اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان ممكن رسیدگی شود.

کد خبر 2513011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha