۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۸:۳۲

صیدی:

صنعت بسته بندی مهمترین عامل موثر در کسب و کار است

صنعت بسته بندی مهمترین عامل موثر در کسب و کار است

زنجان- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: صنعت بسته بندی مهمترین عامل موثر در عرضه کالا و توسعه کسب و کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر صیدی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: استان زنجان در بحث صنعت بسته بندی عملکرد خوبی دارد و باید اقدامات لازم برای توسعه صنعت بسته بندی در استان مد نظر قرار گیرد.

وی اظهار داشت: شرکت زنجان در جشنواره برترین های صنعتی در نمایشگاه تهران رتبه برتر را از آن خود کرد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: حضور در این نمایشگاه باعث موفقیت در بازار می شود و در این میان استان زنجان هم با حضور خود در این نمایشگاه خود را مطرح کرد. 

صیدی تاکید کرد:حضور در این نمایشگاه باعث معرفی فناوری های جدید و گسترش تبادل اطلاعات در بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان می شود.

وی در ادامه افزود: در استان زنجان باید زیر ساختهای لازم برای توسعه صنعت بسته بندی در دستور کار قرار گیرد چرا که در توسعه اقتصاد استان و همچنین در کاهش بیکاری بسیار موثر است و باید برای تحقق این همه تلاش لازم را کرد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان تصریح کرد: در راستای توسعه صنعت بسته بندی در استان زنجان باید شرایط و زیر ساخت لازم برای جذب سرمایه گذار در استان مهیا شود تا این صنعت در استان توسعه پیدا کند.

کد خبر 2513527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha