۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۱۷

در خراسان شمالی/

همایش گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد برگزار می شود

همایش گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد برگزار می شود

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری همایش گرامیداشت بیست و دومین سالروز تأسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم شیرازیان گفت: این همایش به صورت استانی، روز دوشنبه ۱۸ اسفند همزمان با سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  در مسجد امام رضا (ع) بجنورد  برگزار می شود.

وی معاون توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را میهمان ویژه همایش اعلام کرد و گفت: این مراسم با اقامه نماز مغرب و عشاء آغاز می شود ودر این همایش از فعالان کانون های استان  تقدیر خواهد شد.

شیرازیان اظهار داشت: در سال جاری برای نخستین بار همایش های شهرستانی نیز به مناسبت ۱۸ اسفند  در نقاط مختلف استان از جمله شهرستانهای فاروج و شیروان برگزار شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  با اشاره به مراسم تقدیر از فعالان کانون های مساجد شهرستان های گرمه و جاجرم افزود: متولیان مسجد صاحب الزمان (عج) جاجرم، صبح سه شنبه ۱۹ اسفند، میزبان فعالان کانونهای این شهرستان است و عصر همان روز نیز  مراسم گرامیداشت در محل مسجد جامع گرمه ویژه فعالان کانون های این شهرستان برگزار می شود.

شیرازیان اظهار داشت: صبح و  بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه جاری نیز شاهد برگزاری مراسم برگزاری همایش گرامیداشت بیست و دومین سالروز تأسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد و تقدیر از فعالان کانون های شهرستان راز و جرگلان در محل دفتر امام جمعه این شهر و همچنین در مسجد جامع شهرستان مانه و سملقان خواهیم بود.

وی علاوه بر تقدیر از فعالان کانون های مساجد، افتتاح کانون فرهنگی هنری در مساجد استان، برگزاری جلسه هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون هادر شهرستان های استان و نیز تقدیر از برگزیدگان شهرستان های استان را از مهمترین برنامه های ویژه بیست و دومین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در استان خراسان شمالی اعلام کرد.

کد خبر 2514242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha