۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹

سفیدی به مهر خبر داد؛

۲۸۰ قطعه عکس در مسابقه عکاسی طبیعت اردبیل داوری شد

۲۸۰ قطعه عکس در مسابقه عکاسی طبیعت اردبیل داوری شد

اردبیل – رئیس همایش نکوداشت فرهنگ صیانت از طبیعت گفت: ۲۸۰ قطع عکس در مسابقه عکاسی طبیعت اردبیل داوری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث سفیدی ظهر دوشنبه در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: طی هفته گذشته فراخوان این مسابقه اطلاع رسانی شد و با استقبال گسترده ای نیز مواجه بود.

وی افزود: مسابقه عکاسی طبیعت به عنوان یکی از برنامه های جنبی همایش نکوداشت فرهنگ صیانت از طبیعت در دو محور حمایت و صیانت و بیان پتانسیل های طبیعی برگزار شد.

به گفته رئیس همایش نکوداشت فرهنگ صیانت از طبیعت در نهایت ۲۸۰ اثر توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و در مراسم اختتامیه همایش سه تن از عکاسان مبتدی و سه عکاس حرفه ای مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

سفیدی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی افزود: از شش نفر از منتخبان این مسابقه نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

این مسئول در خصوص برنامه همایش مبنی بر پاکسازی محوطه دریاچه شورابیل اضافه کرد: این برنامه به دلیل نامطلوب بودن شرایط جوی برگزار نشد.

وی با اشاره به نهال کاری در محوطه دانشگاه محقق اردبیلی، اضافه کرد: در عین حال مسابقه عکاسی کودکان و کارگاه های آموزشی نیز برگزار شد.

سفیدی با اذعان به برگزاری نمایشگاه توانمندی های منابع طبیعی و محیط زیست اردبیل تصریح کرد: این نمایشگاه در ۱۱ غرفه با مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد.

وی در خصوص جذب مقالات علمی اضافه کرد: در سال اول برگزاری همایش جذب مقاله علمی نداشتیم و اجرای آن برای سال های بعدی برنامه ریزی شده است.

کد خبر 2514608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha