۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱:۲۰

لیگ قهرمانان اروپا؛

پیروزی شالکه در زمین رئال مادرید/ صعود دشوار شاگردان آنچلوتی

پیروزی شالکه در زمین رئال مادرید/ صعود دشوار شاگردان آنچلوتی

شب نخست از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با شکست خانگی رئال مادرید و صعود دشوار این تیم به مرحله بعد همراه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از این بازی‌ها تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل شالکه تن به شکست ۴ بر ۳ داد. رئالی‌ها با توجه به برتری ۲ بر صفر در دیدار رفت در مجموع ۵ بر ۴ برنده شدند و صعودی دشوار به مرحله بعد داشتند.

نیمه نخست این بازی بسیار تماشایی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت. شالکه که کاملا با انگیزه نشان می‌داد در دقیقه ۲۰ روی ضربه کریستیان فوکس به گل رسید اما ضربه سر کریستیانو رونالدو در دقیقه ۲۵ کار را به تساوی کشاند. شالکه که دست از حملات خود بر نداشته بود چند دقیقه بعد تیر دروازه رئال را به لرزه در آورد.

دیدار تیم های رئال مادرید و شالکه

در دقیقه ۴۰ نیمه نخست بود که کلاوس یان هونتلار از ریباند نهایت بهره را برد و برای بار دوم دروازه کاسیاس را گشود اما رونالدو در دقیقه ۴۵ با تیزهوشی و ضربه سری زیبا گل دوم خود و رئال را به ثمر رساند تا هم رکورد لیونل مسی را در لیگ قهرمانان اروپا بشکند و هم اجازه ندهد تیمش بازنده به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم بازی تماشایی هر دو تیم ادامه یافت ولی این بار رئال بود که زودتر گلزنی کرد. در دقیقه ۵۳ مسابقه کریم بنزما با حرکتی عرضی درون محوطه جریمه حریف و ضربه‌ای دقیقه گل سوم رئال مادرید را به ثمر رساند. این گل تنها ۴ دقیقه دوام داشت چرا که لری سان با یک ضربه فنی زیبا در دقیقه ۵۷ کار را به تساوی کشاند.

پس از آن هر دو تیم حملات زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند و در دقیقه ۸۴ بود که هونتلار با ضربه ای زیبا گل چهارم را به ثمر رساند. شالکه که نیاز به یک گل دیگر داشت تا مدافع قهرمانی را حذف کند در دقایق باقی مانده حملات خطرناکی را طراحی کرد که با درخشش کاسیاس دفع شدند تا این بازی در نهایت با برتری ۴ بر ۳ تیم شایسته آلمانی خاتمه یابد.

با توجه به برد ۲ بر صفر رئال مادرید در بازی رفت، شاگردان آنچلوتی در مجموع ۵ بر ۴ برنده شدند و به مرحله بعد راه یافتند و شالکه با وجود ارایه یک بازی شجاعانه در زمین رئال مادرید از گردونه مسابقات کنار رفت.

در دیگر دیدار تیم پورتو میزبان بازل سوئیس بود که با ارایه یک بازی برتر حریف خود را ۴ بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. یاسیان براهیمی(۱۴)، هکتور هررا(۴۷)،کاسمیرو(۵۶) و ویسنته ابوبکر(۷۶) چهار گل تیم پورتو را در این بازی به ثمر رساندند.

دیدار تیم های پورتو و بازل

جدال دو تیم در بازی رفت با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود که بدین ترتیب تیم پورتو در مجموع ۴ بر یک برنده شد و به مرحله بعد راه یافت.

کد خبر 2515937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha