۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۵۰

آیت الله علما مطرح کرد:

شجاعت ویژگی بارز شهیده شیردل/ لزوم بیان وانتقال ایثارگی های شهدا

شجاعت ویژگی بارز شهیده شیردل/ لزوم بیان وانتقال ایثارگی های شهدا

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شجاعت را از جمله ویژگی های بارز شهیده فوزیه شیردل عنوان کرد و گفت: باید ایثار و از خود گذشتگی های شهدا برای همگان بیان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه روز بزرگداشت شهدا، مراسم بزرگداشتی شامگاه سه شنبه با حضور آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در منزل شهیده فوزیه شیردل برگزار شد.

آیت الله علما در این مراسم با اشاره به رشادت های زنان در زمان دفاع مقدس، اظهار داشت: شهیده فوزیه شیردل کسی بود که عشق امام و کشور را در دل داشت و با گذشتن از جانش، نامی ماندگار از خود بر جا گذاشت.

وی، شجاعت و شهامت را از جمله ویژگی های بارز شهید شیردل عنوان کرد و افزود: ایثار و شهادت این شهیده گرانقدر یک درس زندگی برای تمامی ماست.

آیت الله علما در ادامه با اشاره به رشادت های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: این رشادت ها باید به وسیله هنرمندان ما به قلم آورده شده و بیان شود.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: باید ایثار و از خود گذشتگی کسانی که برای آزادی و استقلال کشور جان خود را فدا کردند، برای همگان بازگو و تشریح شود.

در پایان این مراسم، خواهر شهیده فوزیه شیردل به بیان گوشه هایی از زندگی این شهیده پرداخت.

گفتنی است، در این مراسم همچنین دکتر کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی، سرهنگ بیاتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، رئیس بنیاد شهید و جمعی از رزمندگان و خانواده ایثارگران استان حضور داشتند.

کد خبر 2516007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha