۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۵۵

محمود خوردبین مطرح کرد؛

از نفت مسجدسلیمان شکایت می‌کنیم/ هدف‌مان پیروزی برابر النصر است

از نفت مسجدسلیمان شکایت می‌کنیم/ هدف‌مان پیروزی برابر النصر است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد: دنبال شکایت از باشگاه نفت مسجدسلیمان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود خوردبین در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت‌های مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسعود رضاییان در کل مشکل دارد. متاسفم که ایشان مدیرعامل یک تیم لیگ برتری است. واقعا دستشان بابت این میزبانی و صحبت‌ها درد نکند.

وی در خصوص فحاشی یکی از خبرنگاران مسجدسلیمانی ادامه داد: وقتی که مدیرعامل این تیم اینگونه صحبت و رفتار می‌کند، نباید توقع دیگری داشت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: دنبال شکایت از این تیم هستیم مخصوصا سازمان به لیگ که اصرار داشت، این مسابقه برگزار شود. حال هم گابریل مصدوم شد و همین مسابقه برگزار شد که معلوم نیست چه تبعاتی داشته باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت گابریل تصریح کرد: این بازیکن همین الان در اتاق عمل است تا عمل جراحی روی پیشانی‌اش انجام دهد.

خوردبین افزود: ناظر برگزاری این مسابقه وضعیت میزبانی را دید که چگونه بود. خود ایشان چندین سنگ را جمع کرد، حتی به فغانی هم سنگ‌ها را نشان داد، اما حتی یک دقیقه بازی را نگه نداشتند. این هم از آقای فغانی که بهترین داور ایران است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود در چنین وضعیتی تیم را بیرون بکشید؟، اضافه کرد: ما اصلا نمی‌خواستیم این بازی برگزار شود و فکر نمی‌کردیم با ما چنین کاری را انجام دهند. حالا چرا باید تیم را بیرون می‌کشیدیم ولی واقعا در شرایط بدی این مسابقه برگزار شد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: داود کاشانی عضو تدارکات تیم در ابتدا مورد فحاشی قرار گرفت و چند نفر قصد کتک زدن او را داشتند. حتی هادی نوروزی و دیگر بازیکنان ما هم فحش‌های رکیک شنیدند که با بلندگو به آنان داده می‌شد. وقتی بلندگویی در ورزشگاه است، معلوم است که با هماهنگی باشگاه صورت گرفته و باشگاه پشت این مسائل بود.

وی ادامه داد: مسئول برگزاری مسابقه تعداد نارنجک‌هایی که در زمین مسابقه می‌خورد، می‌شمرد و تا این حد تعداد نارنجک‌هایی که در زمین منفجر می‌شد، زیاد بود. حتی در صحنه گل هم نارنجکی ترکانده شد. عالیشاه در این باره به ما گفت در صحنه گل تا حالا چنین شرایطی را تجربه نکرده‌ام و شوکه شدم که توپ را آنگونه دفع کردم و بابک حاتمی هم در آن صحنه شوکه شد که سمت توپ نرفت.

خوردبین در خصوص دیدار روز سه‌شنبه سرخپوشان مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: دیگر معلوم شد پرسپولیس برای فوتبال ایران هیچ اهمیتی ندارد، اما با این حال ما سعی می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم تا بتوانیم با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین دور اول این رقابتها را سپری کنیم.

وی در خصوص سفر به عربستان تاکید کرد: ساعت 22 یکشنبه هفته آینده به سمت عربستان پرواز می‌ کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص وضعیت مصدومیت بابک حاتمی گفت: بابک حاتمی پایش زخم شد و به همین علت کفش نپوشید، اما یک زخم هم مساله چندان مهمی نیست.

کد خبر 2517422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha