۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲

۸ هزار سایت دارنده نماد اعتماد الکترونیکی شدند

۸ هزار سایت دارنده نماد اعتماد الکترونیکی شدند

رئیس مرکز تجارت الکترونیک وزارت صنعت از دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از سوی ۸ هزار سایت فروش اینترنتی کالا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گرکانی‌نژاد در مراسم امضای تفاهم‌نامه با پلیس فتا از زمینه‌سازی برای آشنایی مردم با نماد اعتماد الکترونیکی در خریدهای اینترنتی خبر داد و گفت: دومین جشنواره خرید اینترنتی سایت‌های دارنده نماد تجارت الکترونیک از هجدهم اسفند ماه آغاز شده و تا بیست‌وپنجم اسفند ماه ادامه دارد و بر این اساس، ۲۱۱ سایت استاندارد دارنده نماد اعتماد الکترونیکی به عرضه کالاها به مردم می‌پردازد.

رئیس مرکز تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: تعداد بازدیدکنندگان از سایت مرتبط با این جشنواره در پربازدیدترین روز برگزاری از مرز ۶۶ هزار نفر گذشته است که این رشد خوبی را نشان می‌دهد، ضمن اینکه یک‌هزار و ۴۲۱ کالا و خدمت با تخفیف میانگین ۴۰ تا ۵۰ درصدی در این جشنواره عرضه شده است.

وی تصریح کرد: این جشنواره تا سه روز دیگر پاسخگوی نیاز مشتریان است و البته درخواست هایی مبنی بر تمدید آن نیز ارائه شده که بعید به نظر می رسد این جشنواره تمدید شود؛ چراکه کالا باید به دست مردم برسد.

به گفته گرکانی‌نژاد، ۴۱ درصد از مراجعه کنندگان از طریق جستجوی اینترنتی به جشنواره هدایت شده بودند و ۴ درصد نیز از طریق سایت ENAMAD به سایت جشنواره مراجعه کرده اند. ضمن اینکه مدت زمان هر مراجعه، ۴ دقیقه و ۲۹ ثانیه بوده است.

رئیس مرکز تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: ۹۲ درصد مراجعات از طریق IPهای داخلی و ۸ درصد از IPهای خارج کشور در این جشنواره حضور یافته اند.

گرکانی‌‌نژاد خاطر نشان کرد: از دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از سوی ۸ هزار سایت فروش اینترنتی کالا خبر داد.

کد خبر 2517808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha