۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۵۰

لیگ برتر جودو باشگاه های کشور/

تیم جودو میزان خراسان شمالی نایب قهرمان شد

تیم جودو میزان خراسان شمالی نایب قهرمان شد

بجنورد- رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: تیم جودوی موسسه مالی و اعتباری میزان استان در یازدهمین دوره لیگ برتر جودو کشور به مقام نایب قهرمانی رسید.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رقابتهای هفته چهارم و  پایانی لیگ برتر جودو باشگاه های کشور (جام ولایت) یادواره شهید عباس عبدالهی روزهای 21 و 22 اسفندماه جاری در تهران برگزار و در پایان آن تیم پاس قوامین به مقام قهرمانی رسید و موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی نایب قهرمان شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها تیم پاس قوامین که از بازیکنان خوبی چون ناصر ناصری پور، سعید ملایی، وحید بنا، وحید نوری، مصطفی آهن فروش و طیب طالبی بهره می برد موفق شدند با هدایت جعفرعلی قادری بدون شکست و با ۴۲ امتیاز در سکوی نخست لیگ یازدهم قرار گیرد.

خسرویار افزود: همچنین تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی هم که در مسابقات امسال دو بازیکن خارجی جذب کرده بود و در ترکیب خود امیر قاسمی نژاد، الیاس علی اکبری، امیرحسین خادمیان، محمد محمدی بریمانلو، حمید قلی حسنقه، مصطفی دلیریان، خسرورحیمی، مجتبی باغچقی و محمد جوانی را داشت توانست در هفته نهایی با شکست تیم های ثامن الحجج خراسان رضوی قهرمان سال قبل و پالایشگاه ایلام عنوان نایب قهرمانی سال گذشته خود را با ۳۶ امتیاز، حفظ کند.

وی اضافه کرد: نماینده خراسان شمالی در حساس ترین مسابقه هفته پایانی مقابل پاس قوامین نتیجه را پنج بر یک  واگذار کرد که در این دیدار محمدرضا صدیقی، وحید نوری، وحید بنا، طیب طالبی و سعید ملایی بردهای قوامین را به دست آوردند و تنها برد میزان را محمد بریمانلو مقابل ناصر ناصری پور رقم زد که موفق شد در ۵۵ ثانیه حریف خود را ایپون کند.

به گفته خسرویار در این مسابقه امیر قاسمی نژاد به میدان نرفت و نبود یاران خارجی تیم و مصدومیت دو ملی پوش این تیم نیز از بدشانسی های میزان در این هفته بود.

وی اظهار داشت: تیم ثامن الحجج خراسان رضوی نیز با ترکیب بازیکنان ملی پوش خود همچون جواد محجوب، محمد جمالی، احسان بهرامیان، شاهین آزمون، سیدعلی اصغر موسوی، مهدی فیضی و محمد نیک سرشت با کسب ۳۰ امتیاز در سکوی سوم ایستاد.

به گفته خسرویار همچنین در لیگ امسال تیم رستوران شبهای گلوبندک با ۲۱ امتیاز به مقام چهارم رسید و تیم های نفت مسجد سلیمان و پالایش گاز ایلام هم با امتیاز یکسان ۱۳ و تفاضل کمتر در رده های پنجم و ششم جای گرفتند.

وی افزود: دو تیم هیئت جودو قزوین و هیئت جودو نوشهر هم در رده های انتهایی جدول قرار گرفته و به دسته اول سقوط کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم جودو موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی در دوره قبلی این رقابت ها در سال گذشته به مقام نایب قهرمانی رسیده بود و در دوره ماقبل قهرمان شده بود.

کد خبر 2517897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha