۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۰۰

آبداریان:

امسال حجم ریالی جرایم تخلفات اصناف استان بوشهر پنج برابر شد

امسال حجم ریالی جرایم تخلفات اصناف استان بوشهر پنج برابر شد

بوشهر - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: امسال حجم ریالی جرایم تخلفات اصناف استان بوشهر پنج برابر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله آبداریان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور مقابله با متخلفان در بخش‌های کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان، قاچاق کالا و ارز اقدامات بسیار خوبی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی در ارتباط با گرانفروشی‌ها در عرضه مرغ در استان بوشهر نیز بیان داشت: برخی از خرده‌فروشان مرغ را بالاتر از قیمت مصوب ارائه کردند که رسیدگی به این پرونده‌ها صورت گرفت و رای صادر شد و با نصب پارچه‌نوشته از فعالیت آنها جلوگیری شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خواستار نظارت مردم و همکاری آنها برای ارائه گزارش تخلفات شد و افزود: شاهد کاهش سه درصدی تعداد پرونده‌های تخلف تعزیرات حکومتی در استان بوشهر طی سال جاری هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات مربوط به اصناف است، اذعان داشت: شاهد افزایش ۴۳۸ درصدی پرونده‌های مروبط به قاچاق کالا و ارز استان بوشهر هستیم و در بخش اصناف ۱۹ درصد و در بخش بهداشت و درمان ۴۱ درصد افزایش یافته است.

 ۱۵ درصد واحدهای صنفی بوشهر متخلف هستند

آبدارایان اضافه کرد: در استان بوشهر ۳۵ هزار واحد صنفی فعالیت دارند که پرونده‌های تخلف برای هفت هزار واحد تشکیل شده است و این موضوع بیانگر این است که کمتر از ۱۵ درصد واحدهای صنفی متخلف هستند.

وی از تشکیل ۱۰ هزار و ۹۴۳ پرونده تخلف صنفی طی سال جاری در استان بوشهر خبر داد و با اشاره به افزایش سه درصدی این پرونده‌ها، افزود: سال گذشته تعداد پرونده‌ها ۱۱ هزار و ۳۶۸ پرونده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از پنج برابر شدن حجم ریالی جرایم تخلفات صنفی استان بوشهر طی سال جاری خبر داد و بیان داشت: سال گذشته ۹۸ میلیارد ریال جریمه واحدهای صنفی صادر شد که امسال به ۵۳۹ میلیارد ریال افزایش یافته است.

کد خبر 2518550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha