۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۳۰

محمد نوري:

دنبال هدفمان هستيم و به چيز ديگري كاري نداريم

دنبال هدفمان هستيم و به چيز ديگري كاري نداريم

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به حاشيه‌ها و اينكه داور چگونه قضاوت مي‌كند كاري نداريم. ما دنبال اجراي برنامه‌هاي خودمان و رسيدن به هدف مان هستيم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل ازسايت باشگاه پرسپوليس، محمد نوري در كنفرانس خبري پيش از بازي در جمع خبرنگاران در خصوص جدال سرخپوشان برابر النصر عربستان در هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا گفت: النصر تيم خوب و قوي است. من قبل از اين با تيم‌هاي عربستاني در عربستان بازي كرده‌ام. مي‌دانم بازي سختي پيش‌رو داريم. تيم‌هاي عربستاني فوتبال را خوب و سفت و سخت بازي مي‌كنند. اين مسأله در مورد النصر جدي‌تر خواهد بود چون آنها دو بازي قبلي را مساوي كردند و براي پيروز شدن وارد اين بازي مي‌شوند ولي ما هم اهداف خاص خودمان را داريم.

وي ادامه داد: بازي براي دو تيم بسيار سخت خواهد بود ما تلاش خواهيم كرد آنچه مربي مي‌خواهد را اجرا كنيم تا با امتياز به تهران برگرديم.

كاپيتان سرخ‌پوشان در پاسخ به سوالي درباره كارت دادن‌هاي داور ژاپني و بازي سخت پرسپوليسي‌ها، خاطر نشان كرد: به اين مسائل و حاشيه‌ها فكر نمي‌كنيم. ما كار خودمان را انجام مي‌دهيم و روي خواسته‌هاي كادر فني و مسائل تاكتيكي تمركز مي‌كنيم.

کد خبر 2519818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha