۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۱۶

وحید حمدی‌نژاد:

نفت خوب بازی می‌کند اما بدشانس است/ باید الشباب را ببریم

نفت خوب بازی می‌کند اما بدشانس است/ باید الشباب را ببریم

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ما عملکرد خوبی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از خود ارائه کرد اما در کسب پیروزی و نتیجه قابل قبول بدشانس بود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید حمدی‌نژاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الشباب عربستان که عصر امروز سه‌شنبه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی سختی برابر الشباب داریم اما باید در این مسابقه نتیجه خوبی کسب کنیم تا آخرین مسابقه خود در سال 93 را با نتیجه قابل قبول به پایان برسانیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان تیم از نظر روحی - روانی برای این مسابقه کاملا آماده هستند، به همین دلیل با تلاش بیشتر سعی می‌کنیم به وضعیت‌مان در جدول گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا سروسامان دهیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران اضافه کرد: سطح تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بالاست و شرایط این رقابتها با لیگ ایران متفاقوت است. البته نفت هم در بازی‌های آسیایی عملکرد خوبی داشته ولی با بدشانسی در کسب پیروزی موفق نبود، وگرنه امروز صدرنشین گروه بودیم.

حمدی‌نژاد همچنین گفت: هدف‌مان این است بازی خوب خود در لیگ ایران را در آسیا هم تکرار کرده تا به وضعیت‌مان در لیگ قهرمانان آسیا بهبود بخشیم.

کد خبر 2520355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha