۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴

ذوالانوار مطرح کرد:

مسئولان فارس هجوم گرانی به بازار شب عید را کنترل کنند

مسئولان فارس هجوم گرانی به بازار شب عید را کنترل کنند

شیراز- نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خواستار تدبیر مسئولان استان برای کنترل گرانی بازار نوروز شد و گفت: مسئولان فارس هجوم گرانی به بازار شب عید را کنترل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر این نماینده مجلس، سیدحسن ذوالانوار صبح چهارشنبه  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشد چند هزار تومانی قیمت مرغ، گوشت، میوه و آجیل در شب عید ظلم در حق مردم است و هیچ توجیهی ندارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به طور حتم با چنین رشد قیمتی تنها اقشار مرفه جامعه طعم عید نوروز را خواهند چشید و مردم کم برخوردار لذت نوروز را حس نخواهند کرد.

وی با تاکید بر ضرورت مهار قیمت ها در بازار شب عید، تصریح کرد: مسئولان فقط می گویند هیچ کمبودی برای ایام عید وجود ندارد و ذخیره سازی به اندازه کافی صورت گرفته، اینکه کمبودی در بازار نیست پسندیده است اما گرانی باعث فشار به قشر کم درآمد می شود.

ذوالانوار خاطرنشان کرد: به نظر می رسد عدم نظارت دستگاه های نظارتی موجب افزایش فزاینده قیمت کالاها شده است.

وی ادامه داد: مسئولان انقدر درگیر مسائل سیاسی شده اند که فراموش کرده اند در آستانه نوروز مردم به آسایش و آرامش فکری در بعد اقتصادی نیاز دارند.

این نماینده مجلس یادآور شد: مسئولان باید در ایام منتهی به سال که تقاضا برای خرید از سوی مردم افزایش می یابد نسبت به تنظیم بازار و قیمت هابه صورت جدی اقدام کنند.

وی متذکر شد: متاسفانه اقدامات مقطعی چاره کار نیست و مسئولان برای کمک به تنظیم قیمت ها باید راهکارهای فوری و اساسی لحاظ کنند.

ذوالانوار با بیان اینکه هجوم گرانی به بازار شب عید نارضایتی عمومی به همراه دارد ، ابراز داشت: در شرایط کنونی با توجه به سیر صعودی قیمت ها فضا برای دلالان فراهم شده است.

وی با تاکید براینکه لباس گرانی باید از قامت نوروز خارج شود، افزود: مسئولان و متولیان امر باید با نظارت ویژه و جدی کام شیرین نوروز را بر مردم تلخ نکنند.

کد خبر 2520756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha