۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵

فیلم/ «آسمان من» از امنیت پرواز می‌گوید

فیلم/ «آسمان من» از امنیت پرواز می‌گوید

سریال «آسمان من» با موضوع امنیت پرواز از شبکه افق سیما در نوروز روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سریال «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج از دوم فروردین ۹۴ از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

این مجموعه روایت پروازی آرام است که البته افراد زیادی تلاش می‌کنند تا یک پرواز آرام و آسوده به مقصد برسد به عبارتی این سریال، داستان زندگی اشخاصی بی ادعاست که سفری خوش را برای مسافران هواپیما آرزو می‌کنند.

سریال آسمان من

«آسمان من» ۷۵ بازیگر شناخته‌شده دارد و در شهرهای مختلفی از جمله بندرعباس، بوشهر، اصفهان، اهواز، ارومیه، مشهد و آبادان تصویربرداری شده و همچنین گروه سازنده، ۴۰ روز هم در اوکراین و شهرهای گوناگون این کشور به سر بردند تا برخی سکانس های خارجی را تصویربرداری کنند.

این مجموعه تلویزیونی محصول موسسه فرهنگی رسانه‌ای اوج روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ و تکرار آن ساعت ۲۴ و روز بعد ساعت ۹.۳۰ و ۱۳.۳۰ از شبکه افق روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 2521045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مریم ایزدی ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
      1 1
      با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندر کاران و بازیگران زحمتکش کشورم، درست هست که گارد امنیتی در پرواز باعث آرامش و حفظ امنیت هستند ولی آیا در برخی مسایل ، زیادی اقراق نکرده اید؟ آیا به دلیل پر رنگ نشان دادن زحمات این تیم در پرواز، باید انقدر زحمات و جانفشانیهای بی شائبه مهمانداران کمرنگ باشد؟! کاشکی در ایران، فیلمی هم درباره قشر مهمانداری ساخته شود تا ایشان شناخته شوند . با تشکر و خسته نباشید