۱ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۵۸

پیام تسلیت مسئولان استان سمنان به مناسبت درگذشت مادر رئیس جمهوری

پیام تسلیت مسئولان استان سمنان به مناسبت درگذشت مادر رئیس جمهوری

سمنان - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان در پیام مشترکی، درگذشت مرحومه سکینه پیوندی والده مکرمه دکتر روحانی رئیس جمهوری ایران اسلامی، را به ایشان تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر،  آیت الله سیدمحمد شاهچراغی و محمد وکیلی در پیامی تسلیت مشترک بمناسبت درگذشت والده مکرمه دکتر روحانی رئیس جمهوری ایران اسلامی، ضمن ادای سلام به مقام فاطمه الزهرا(س)، آورده اند: در آستانه سالروز شهادت جانسوز ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) خبر درگذشت بانوی مومنه و فاضله مرحومه سکینه پیوندی موجب تاثر و تالم شد.

این پیام ضمن اشاره به زحمات و خدمات ارزشمند آن بانوی پرهیزکار و با ایمان، این مهم را ذخیره ارزشمندی در پیشگاه خداوند متعال دانسته و افزوده است:  با تسلیت این مصیبت به محضر رئیس جمهور محبوب و مردم قدرشناس استان سمنان به ویژه اهالی شهید پرور شهرستان سرخه، از خداوند منان برای آن فقیده سعیده که با فداکاری و تربیت فرزندانی شایسته برای رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ارزشمندی ایفا کرده اند عالیترین مراتب رحمت و رضوان الهی و حشر و همجواری با زهرای مرضیه(س) و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می کنیم.

نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی درگذشت مادر رییس جمهور را تسلیت گفت

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی درگذشت والده ریاست جمهوری را تسلیت گفت.

در پیام علیرضا خسروی آمده است: ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی درگذشت والده مکرم حضرتعالی، را به حضرتعالی و خانواده های محترم روحانی و فریدون تسلیت عرض می کنیم.

این پیام در ادامه با بیان اسنکه آن بانوی مؤمنه نقش بسزایی در تربیت فرزندانی مجاهد و خدمتگزار به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است، آورده است: از خداوند منان می خواهم که آن بانوی مؤمنه را با حضرت صدیقه طاهره که در ایام شهادت آن حضرت قرار داریم محشور کرده و به بازماندگان، صبر و بردباری عنایت فرماید.

مرحومه سکینه پیوندی مادر رییس جمهور پس از تحمل چند ماه بیمارى در سن ٩٠ سالگى، روز جمعه ۱۲ اسفند ۹۳ دار فانى را وداع گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحومه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز یكشنبه دوم فروردین ماه ۹۴ در سرخه و مراسم ختم در همان روز، ساعت‌های ۱۴ و ۳۰ تا ۱۶ در سرخه و همچنین ۱۶ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سمنان و مراسم ختم تهران نیز ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه پنجم فروردین ماه در مدرسه عالى شهید مطهرى تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2521845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha