۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۲۰

در «اینجا آینده» مطرح شد:

شعیبی و رضوی در سال ۹۴ یک فیلم سینمایی می‌سازند

شعیبی و رضوی در سال ۹۴ یک فیلم سینمایی می‌سازند

بهروز شعیبی و سیدمحمود رضوی در گفتگو با سیدعلی ضیاء اعلام کردند سال ۹۴ همکاری مشترک دیگری برای ساخت یک فیلم سینمایی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، «اینجا آینده» عنوان برنامه تحویل سال شبکه یک سیما بود که با اجرای سیدعلی ضیاء روی آنتن رفت.

این برنامه علاوه بر حضور مهمانان گوناگون، آیتم‌های جالبی را برای پخش آماده کرده بود که شامل خاطره‌گویی چهره‌ها از اتفاقات بامزه زندگی‌شان بود و پژمان جمشیدی، علیرضا خمسه و علی انصاریان از جمله این چهره‌ها بودند. گروه دنگ شو نیز از ابتدا تا انتهای برنامه قطعاتی را به صورت زنده اجرا کردند و این برنامه ضمن حفظ شأن ایام فاطمیه، از شادترین برنامه‌های تحویل سال به حساب می‌آمد.

در بخشی از «اینجا آینده»، ضیاء میزبان تهیه‌کننده، کارگردان و دو تن از بازیگران سریال «پرده نشین» شد و نکته جالب حضور مائده سادات رضوی فرزند خردسال تهیه‌کننده در برنامه بود.

حامد کمیلی در بخشی از این برنامه در پاسخ به سوال مجری درباره بازی کردن شخصیت یک آقازاده اظهار کرد: بعد از یک سال از گذشت سریال «پروانه» دوباره با «پرده نشین» به تلویزیون آمدم. برای ایفای این نقش جلسات مکرری داشتیم تا چیزهایی را رعایت کنیم. بهروز هم به کار مسلط بود و توانستیم نتیجه بگیریم.

سال ۹۴ حال مردم بهتر است

وی همچنین در پیش‌بینی‌اش از اتفاقات سال ۹۴ گفت: سال ۹۴ آمار بیکاری به نصف کاهش پیدا کرده است. احساس می‌کنم مردم حالشان بهتر خواهد بود. امیدوارم اتفاقات خوبی در مذاکرات بیفتد و اوضاع اقتصاد بهتر و انژری، حال خوب و شور و نشاط به جامعه دمیده شود.

این بازیگر همچنین برای مردم سالی پر از برکت، عشق و احترام آرزو کرد.

سیدمحمود رضوی نیز پس از سخنان ضیاء درباره پرکار بودن او در عین گلایه‌هایش از کمبود بودجه در تلویزیون، تصریح کرد: تهیه‌کننده‌ها کلا بدهکار آفریده شده‌اند! امیدوارم جلوی بچه‌ها سرفراز باشیم، اینگونه مشکلی نخواهد بود، چون زندگی ما که زیاد خرجی ندارد.

همکاری مشترک شعیبی و رضوی در سال ۹۴

وی همچنین خبر داد: سال ۹۴، کار مشترک دیگری با بهروز شعیبی خواهیم داشت که البته کار سینمایی است. ما در مکتبی شاگردی می‌کنیم و امیدواریم این راه را ادامه بدهیم. کار کردن در فضایی که وارد آن شده‌ایم سخت است. امیدوارم کار بعدی‌مان هم خوب باشد و مردم با آن ارتباط برقرار کنند. به ویژه که ما چیزهایی داریم که انگار فراموششان کرده‌ایم و باید آنها را یادآوری کنیم.

بهروز شعیبی نیز درباره خوش‌حسابی رضوی اظهار کرد: سریال‌سازی هزینه زیادی دارد اما رضوی خوش حساب است و خیلی تلاش کرد دم عید به بچه‌ها پول برساند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. این میزان نگرانی برای خوش حسابی خودش ارزشمند است.

وی افزود: من رابطه برادری با رضوی دارم و امیدوارم این موهبت باشد که باز هم کار کنیم اما حتی اگر کار مشترک نداشته باشیم هم برادری بینمان رابطه صمیمانه ایجاد کرده است.

این بازیگر و کارگردان در پیش‌بینی‌اش از سال ۹۴ گفت: در این سال همه چیز خوب پیش می‌رود و همه سلامت هستند. دو سه عزیز مریض داریم که انشالله سلامت می‌شوند. طرح فیلمنامه‌ای داریم که انشالله آن هم به تصویر کشیده می‌شود.

پایان نگرانی‌ها در عراق و محبوبیت سردار سلیمانی

شعیبی در پاسخ به ضیاء‌ که آیا این بار سیمرغ می‌گیری، افزود: فکر می‌کنم باز هم به من سیمرغ نمی‌دهند. همه حالمان خوب است. بچه‌های عزیز عراقی هم نجات پیدا کرده‌اند و نگرانی در عراق تمام شده و آرامش به این کشور برگشته است.

وی که پیش از این در «بعضیا» نیز مهمان ضیاء بود، یادآور شد: احتمالا این وسطها باز یک برنامه مهمان شما هستیم.

بازیگر «آژانس شیشه‌ای» همچنین با اظهار تسلیت به رییس جمهور برای درگذشت مادر وی، دعا کرد روح این تازه درگذشته سرسفره حضرت زهرا مهمان باشد.

شعیبی در پایان حرف‌هایش اظهار امیدواری کرد سال ۹۴، سالی باشد که تلویزیون ساز موسیقی را نشان دهد.

ضیاء هم با اشاره به حرف‌های شعیبی درباره عراق بیان کرد: اتفاقا ما هم که برای برنامه نظرسنجی کردیم، مردم در حوزه نظامی قهرمانی سرداران غیور ایرانی در عراق را انتخاب کردند که این انتخاب به ویژه به سردار سلیمانی برمی‌گردد.

ماجرای خواهر دوقلوی بهروز شعیبی

در پایان این بخش از برنامه همچنین سارا بهرامی نیز با بیان اینکه دلش می‌خواهد برای حضور در «پرده نشین» بارها از رضوی و شعیبی تشکر کند، اظهار کرد: ما ۶ ماه کار سخت داشتیم اما می‌توانم به جرئت می‌توانم بگویم دلمان خوش بود و من خدا را به خاطر این سریال شکر می‌کنم.

وی همچنین به همسر شعیبی که به عنوان مجری گریم در «پرده نشین» حضور داشت و یک خواهر دوقلو دارد اشاره کرد و گفت: فاطمه کمالی همسر مهربان شعیبی است. در پروژه «پرده نشین» همیشه زهرا کمالی خواهر او مرا گریم می‌کرد اما یک بار فاطمه خانم مشغول گریم من بود و من هم متوجه این موضوع نشده بودم و داشتم درباره موضوعی که زهرا از آن خبر داشت، حرف می‌زدم.

بهرامی در پایان گفت: از این فرصت استفاده می‌کنم و به پدرم که از من دور است می‌گویم خیلی دوستت دارم سال نویت هم مبارک باشد. خدا انشالله سایه پدر و مادر همه را بالای سرشان نگه دارد. امیدوارم همه سلامتی داشته باشیم و رضوی هم تند تند کار تولید کند.

کد خبر 2521923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha