۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴

حیدری اناری:

محورهای ارتباطی اردبیل ۳۰ کیلومتر توسعه یافته است

محورهای ارتباطی اردبیل ۳۰ کیلومتر توسعه یافته است

اردبیل – مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سال گذشته محورهای ارتباطی این استان ۳۰ کیلومتر توسعه یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدری اناری صبح یکشنبه در بازدید از فعالیت اکیپ های راهداری تصریح کرد: توسعه محورها شامل ساخت بزرگراه و راه اصلی است.

وی با اذعان به احداث ۷۰ کیلومتر راه روستایی افزود: در عین حال ۲۵۳ کیلومتر آسفالت ریزی انجام شده  که از این مقدار ۹۰ کیلومتر متعلق به راه های روستایی و مابقی راه های اصلی است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان از توسعه متوازن محورهای ارتباطی خبر داد و گفت: توسعه محورهای ارتباطی بر اساس نیاز و ضرورت احصا شده انجام می شود.

به گفته حیدری اناری در سال جاری چند پروژه مهم راهسازی در دستور کار است که از آن جمله اجرای باند دوم جاده سرچم را می توان نام برد.

وی با یادآوری ابلاغ ۸۰ میلیارد ریال اعتبار، اضافه کرد: راه و شهرسازی آمادگی لازم برای اجرای این پروژه مشروط به تامین اعتبار آن را دارد.

این مسئول از تکمیل کمیسیون ۲۱۵ باند دوم جاده پارس آباد- سربند خبر داد و اضافه کرد: این پروژه در جدول ۱۹ واقع شده تا اعتبار اخذ کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به پیشرفت  ۹۰درصدی جاده خلخال- فیروزآباد، گفت: انتظار می رود این پروژه تا خرداد ماه امسال به اتمام رسیده و تردد شهروندان در این جاده برقرار شود.

وی از انجام عملیات آسفالت ریزی مشگین شهر- قره قیه خبر داد و تصریح کرد: بیشترین تصادفات این جاده در این قسمت ثبت شده که با تکمیل باند دوم در این بخش از جاده و آسفالت ریزی ضریب ایمنی آن افزایش خواهد یافت.

حیدری اناری با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی محورهای مواصلاتی اکیپ های راهسازی مشغول به فعالیت هستند، اضافه کرد: به طور میانگین سال گذشته ماهانه چهار کیلومتر راه اصلی احداث شده است.

وی از استقرار ۷۲ اکیپ راهداری در جاده های استان خبر داد و افزود: در طرح نوروزی تمامی راهدارخانه ها به تجهیزات ایمنی و امدادی و اسکان اضطراری مجهز شده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: تردد در محورهای ارتباطی استان به صورت آرام و روان در جریان است.

کد خبر 2522125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha