۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۴۶

در دومین روز تعطیلات نوروزی/

بارش برف و باران بهاری در اردبیل/ لغزندگی در جاده های استان

بارش برف و باران بهاری در اردبیل/ لغزندگی در جاده های استان

اردبیل – در دومین روز از بهار و تعطیلات نوروزی بارش برف و باران بخش هایی از استان اردبیل را فرا گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، از ساعاتی قبل و با سرد شدن هوا که در پی نفوذ سامانه بارشی به این استان تشدید شده بود، بارش برف و باران در بخشهای مختلف اردبیل آغاز شد.

بارشها که از بعد از ظهر امروز یکشنبه در اکثر مناطق استان اردبیل و به صورت باران آغاز شده بود هم اکنون با برودت هوا به صورت برف تداوم یافته و در حال حاضر در مرکز استان بارش برف ادامه دارد.

در سایر مناطق مرکزی و جنوبی استان نیز بارشهای برف گزارش شده ضمن اینکه در شمال استان اردبیل بارشها به صورت باران بوده است.

بارش در مناطق کوهستانی و برفگیر استان بیش از مناطق شهری بوده و طی یک ساعت برف این مناطق و بخشهایی از مناطق شهری را سفید پوش کرده است.

پیش از این سازمان هواشناسی استان اردبیل بارش برف و باران را از عصر یکشنبه در مناطقی از استان پیش بینی کرده بود.

همچنین بارش برف موجب لغزندگی جاده ها و محورهای موصلاتی و در نتیجه اختلال و کندی تردد شده و عبور و مرور را در مناطق کوهستانی و گردنه های برفگیر با مشکل مواجه کرده است.

هم اکنون در برخی از گردنه های استان اردبیل از جمله الماس در محور خلخال – اسالم، اردبیل – آستارا و... بارش برف و باران موجب کندی تردد شده است.

با توجه به ورود گردشگران نوروزی به این استان اردبیل و به منظور خدمات رسانی به مسافران دستگاه های امدادی و خدماتی تمام نیروهای خود را بکار گرفته اند.

کد خبر 2522311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha