۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۳۸

پیام تسلیت مراجع تقلید و شخصیت‌های حوزوی به رهبر معظم انقلاب

پیام تسلیت مراجع تقلید و شخصیت‌های حوزوی به رهبر معظم انقلاب

تعدادی از مراجع تقلید و شخصیت‌های حوزوی با صدور پیامی درگذشت خواهر رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی در پیامی به مقام معظم رهبری آورده است: درگذشت همشیره مکرمه، علویه محترمه را به حضرتعالی تسلیت عرض نموده، رحمت واسعه الهی برای آن فقیده سعیده و صبر و اجر برای بازماندگان مکرّم و بقای برکات وجود شریف را از خداوند متعال مسئلت دارم.

آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی تاکید کرده: فقدان اسفناک همشیره محترمه مقام معظم رهبری را که تقارن معنی داری با ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام فاطمه زهرا (س) دارد، صمیمانه به ایشان تسلیت عرض نموده، خداوند روح آن مرحومه را با جده اش فاطمه زهرا (س) محشور گرداند و صبر جمیل و اجر جزیل برای معظم له و تمام خانواده های وابسته به ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی در پیامی آورده است: درگذشت بانوی مکرمه، همشیره گرامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری را به معظم له و بازماندگان بزرگوار آن فقیده سعیده تسلیت، علو درجات آن بانوی باایمان و صبر جمیل خانواده های مصیبت دیده از خدای سبحان مسئلت می‌شود.

در پیام آیت‌الله مرتضی مقتدایی رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه خطاب به ولی امر مسلمین آمده است: عروج روح فقیده سعیده مرحومه بانو سیده فاطمه حسینی خامنه‌ای، همشیره مکرمه را محضر حضرت مستطاب عالی تسلیت عرض نموده، علو درجات و غفران الهی برای ایشان و صبر و اجر را برای خاندان معظم مسئلت می نمایم.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور نیز در پیامی به مقام معظم رهبری آورده است: با سلام و تحیات وافره و آرزوی دوام و عزت و عافیت برای آن زعیم عالیقدر؛ درگذشت خواهر مکرمه که بانویی مومنه و فداکار بود موجب تاثر و تالم گردید. اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت این مصیبت به محضر معظم له و همه وابستگان محترم، طول عمر با عزت و ادامه برکات برای جنابعالی و رحمت و غفران الهی برای آن مرحومه از درگاه الهی مسئلت می‌نمایم.

آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی از استادان مبرز و درس خارج حوزه‌های علمیه در پیامی به مقام معظم رهبری تاکید کرده: رحلت خواهر گرامی حضرت مستطاب عالی موجب تأسف و تأثر گردید؛ اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه اسفناک به حضور حضرت عالی برای آن مرحومه علو درجات و برای جناب عالی صبر جمیل و اجر جزیل و عمر طویل همراه با توفیقات مضاعف در خدمت خالصانه به مکتب منور أهل البیت (ع) از درگاه الهی مسألت می نمایم.

کد خبر 2522420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha