۴ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹

رنجبر در گفتگو با مهر:

دو برابر سال گذشته میوه عید در فارس توزیع شد

دو برابر سال گذشته میوه عید در فارس توزیع شد

شیراز – رئیس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی فارس گفت: بیش از دو هزار تن میوه عید در بازار فارس توزیع شد که دو برابر سال گذشته بود.

صمد رنجبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه میوه عید به وفور در بازار استان توزیع شد، اظهار داشت: به اندازه نیاز مردم میوه برای عید تامین شد و هیچ کمبودی در این خصوص احساس نشد و در حال حاضر نیز میوه به وفور در بازار استان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: در حال حاضر مقداری قیمت ها بالاست که وقتی شرایط اقلیمی اجاره دهد و میوه هایی که بر درخت ها هستند جمع آوری و وارد بازار شوند، قیمت ها تعدیل خواهد شد.

رئیس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه اوج تقاضا برای میوه عید معمولا در روزهای پایانی سال است و دیگر تقاضایی برای آن وجود ندارد، افزود: با توزیع میوه در بازار تا حدودی مانع افزایش قیمت میوه در بازار شدیم و با شبکه نظارتی که در نظر گرفتیم میوه به وفور به دست مردم رسید و رضایتمندی شهروندان نیز خوب بود.

رنجبری بیان کرد: اعلام کرده ایم آمادگی توزیع مرغ منجمد را داریم و در صورتی که تقاضایی وجود داشته باشد این توزیع انجام می شود که با قیمت پنج هزار و ۱۰۰ تومان تحویل فروشنده ها می شود و با قیمت پنج هزار و ۶۰۰ تومان به دست مصرف کنندگان می رسد.

کد خبر 2522688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha