۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۴۱

براری خبر داد:

برخورد با نانواییهای متخلف در لرستان/ یک واحد عرضه مرغ جریمه شد

برخورد با نانواییهای متخلف در لرستان/ یک واحد عرضه مرغ جریمه شد

خرم آباد - مدیر کل تعزیرات حکومتی استان لرستان از برخورد بازرسان این اداره کل با نانوایی های متخلف خبر داد.

بهرام براری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی مشترک تعزیزات حکومتی با دستگاههای مرتبط کار نظارت و تنظیم بازار به طور مستمر و روزانه با فعالیت گشت های مشترک انجام می شود.

وی با اشاره به فعال بودن کشیک های نوروزی این اداره کل طی صبح و بعدازظهر افزود: همچنین در همه شهرستانها نیز کشیک نوروزی تعزیزات حکومتی فعال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان لرستان ادامه داد: شعب ثابت و سیار این اداره کل نیز در زمینه برخورد با متخلفان و صدور احکام مشغول به فعالیت هستند.

براری با اشاره به تاخیر برخی نانوایی ها در شهرهای استان در خدمات دهی به مردم ادامه داد: برخی خبازی ها در روزهای ابتدایی تعطیلات نوروزی با تاخیر فعالیت خود را آغاز کردند که این موضوع موجب گلایه مندی مردم و مسافران نوروزی شده بود.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان و برخورد با برخی واحدهای متخلف وضعیت عادی برقرار و نانوایی های کشیک مشغول به فعالیت شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان لرستان از برخورد با واحدهای متخلف در زمینه گران فروشی خبر داد و یادآور شد: در این زمینه موارد قابل توجهی نداشتیم.

براری ادامه داد: به دنبال گزارشهای مردمی در زمینه گران فروشی یک واحد عرضه مواد پروتئینی و مرغ با حضور تیم های نظارتی این اداره کل در محل برخورد جدی صورت گرفت و این واحد جریمه شد.

وی همچنین از نظارت جدی بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه رانندگان تاکسی های شهری و برخورد با متخلفان در این زمینه طی این مدت خبر داد.

کد خبر 2523174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha