۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵

وضعیت آب و هوا و راه های آذربایجان شرقی؛

هوای آذربایجان شرقی بهاری می شود/ ترافیک نیمه سنگین تا سنگین

هوای آذربایجان شرقی بهاری می شود/ ترافیک نیمه سنگین تا سنگین

تبریز - رئیس پیش بینی سازمان هواشناسی آذربایجان شرقی از کاهش فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: این سامانه تا عصر پنجشنبه از استان خارج شده و هوای آذربایجان شرقی بهاری می شود.

محمد اشجعی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارش باران در بیشتر نقاط استان متوقف شده است، افزود: در ۲۴ ساعت آینده با کاهش ابر در آسمان روبه رو می شویم و جو پایدار و آرامی را برای ۴۸ ساعت آینده پیش بینی می کنیم.

وی با بیان اینکه روزهای جمعه و شنبه بارندگی در استان نخواهیم داشت، ادامه داد: هوا گرمتر می شود و البته در ارتفاعات وزش باد نیز ممکن است افزایش یابد.

فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی نیز از ترافیک نیمه سنگین تا سنگین برخی جاده های استان خبر داد و به خبرنگار مهر گفت: با شروع مسافرت های نوروزی تراکم خودرو در جاده‌ها افزایش یافته است.

سرهنگ حسن فرجی ادامه داد: دور اول سفرهای نوروزی رو به اتمام است و مسافران در حال بازگشت به مبدا هستند، پیش بینی می کنیم ترافیک جاده های اصلی و بزرگراه ها افزایش یافته و سنگین شود.

وی افزود: رانندگان باید شرایط جوی را در نظر گرفته و با تجهیزات کامل به سفر بروند و در راه های بارانی با آرامش و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

کد خبر 2523311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha