۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷

صبح امروز/

شهید مجید فخرایی در گلزار شهدای باخزر خاکسپاری شد

شهید مجید فخرایی در گلزار شهدای باخزر خاکسپاری شد

مشهد - پیکر شهید سرباز وظیفه مجید فخرایی صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم شهرستان باخزر در خراسان رضوی تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که صبح شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان باخزر برگزار شد پیکر سرباز وظیفه مجید فخرایی که در حین انجام خدمت در سه شنبه اخر سال گذشته بر اثر اصابت نارنجک دستی مجروح و به دیار باقی شتافت تا آرامگاه ابدی اش در گلزار شهدای این شهرستان همراهی و به خاکسپاری شد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان باخزردر مراسم تشییع جنازه این سرباز وظیفه با بیان اینکه خدمت به خلق  مقدمه قرب الهى و نوعى عبادت تلقى می شود بیان کرد: خدمت به مردم و شهادت در این راه اجری اخروی و پاداشی غیر قابل توصیف دارد.

مولوی خلیل احمد شیخ احمدی ادامه داد: یکی از بهترین و زیباترین اخلاق ها این است که انسان توفیق خدمت گزاری به مردم را داشته باشد و اما در این میان شهدا که با اهدای خون خود موجب سرافرازی و عزت نظام اسلامی شدند بالاترین نوع خدمت را از خود نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فخرایی سرباز وظیفه ای که تنها ۱۰ ماه از خدمت وی گذشته بود در حین انجام وظیفه در سه شنبه اخر سال گذشته بر اثر اصابت نارنجک محترقه توسط عده ای از اشوبگران از ناحیه صورت مجروح شد و پس از تحمل ۱۰ روز درد روز گذشته دار فانی را وداع گفت.

پیکر این سرباز نیروی انتظامی صبح امروز با همراهی مردم باخزر و با حضور فرمانده انتظامی این شهرستان و جمعی از ائمه جمعه و جماعات اهل تسن و تشیعع در گلزار شهدای این شهرستان به خاکسپاری شد.

کد خبر 2523884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha