۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹

گزارش وضعیت راه و آب و هوا/

افزایش تردد در محورهای ورودی و خروجی بوشهر/ آسمان نیمه ابری استان

افزایش تردد در محورهای ورودی و خروجی بوشهر/ آسمان نیمه ابری استان

بوشهر - تردد در محورهای ورودی و خروجی استان بوشهر افزایش یافته است ولی مشکلی در زمینه تردد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که تعطیلات نوروزی از نیمه گذشته است، موج دوم سفرهای نوروزی آغاز شده است و همچنان شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در نقاط مختلف استان بوشهر هستیم.

استان بوشهر در این ایام از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است و این موضوع سبب شده است که مردم در نقاط مختلف کشور برای استفاده از این آب و هوا به بوشهر سفر کنند.

ترافیک استان روان است

رئیس پلیس راه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در روزهای اخیر و با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی شاهد افزایش تردد در محورهای مختلف استان بوشهر هستیم ولی خوشبختانه مشکلی در زمینه تردد وجود ندارد.

سرهنگ جابر پاپری اضافه کرد: در محورهای ورودی و خروجی استان بوشهر از سمت استان‌های فارس و خوزستان و هرمزگان شاهد افزایش ترددها هستیم.

وی بیشترین میزان تردد در راه‌های استان را مربوط به محورهای گناوه - دیلم، بوشهر - برازجان و برازجان - دالکی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه در آخرین روز تعطیلات نوروزی شاهد افزایش چشمگیر ترافیک خواهیم بود، رانندگان باید برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر به کاهش حوادث و تلفات رانندگی طی ایام نوروز در استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: از همه رانندگان می‌خواهیم که با نهایت دقت و رعایت همه قوانین، سفر خوبی را برای خود و دیگر مسافران رقم بزنند.

وضعیت مناسب آب و هوا در استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با مطلوب توصیف کردن وضعیت کنونی آب و هوای استان بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر هم اکنون دارای آب و هوای بسیار خوبی است.

پیام مساعدی اضافه کرد: آسمان استان بوشهر هم اکنون ابری و در برخی نقاط نیمه ابری است و بارندگی‌های روزهای اخیر نیز باعث تلطیف هوای استان بوشهر شده است.

وی در ارتباط با وضعیت وزش باد در استان نیز بیان داشت: سرعت وزش باد در استان بوشهر بین هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت است که سمت وزش باد شمال غربی- شمال شرقی است.

کد خبر 2523922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha