۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۲۴

در هفتمین روز از سال جدید/

۱۹ هزار مسافر از خدمات نوروزی هلال احمر خراسان رضوی بهره مند شدند

۱۹ هزار مسافر از خدمات نوروزی هلال احمر خراسان رضوی بهره مند شدند

مشهد- سرپرست معاونت جوانان هلال احمر خراسان رضوی گفت: در هفتمین روز از سال نو تعداد ۱۹ هزار و ۴۶۴ نفر مسافر به پست‌های ایمنی هلال احمر خراسان رضوی مراجعه و خدمات دریافت کردند.

اسماعیل شاه بیگی در گفتگو با مهر  با اشاره به اینکه بیش از ۲۶ هزار خدمت توسط پست‌های ایمنی و سلامت هلال احمر روز گذشته در سطح استان ارائه شد افزود: ۱۹ هزار و ۴۶۴ نفر به ایستگاه های این جمعیت مراجعه داشتند که از این تعداد یک هزار و ۵۲۵ مراجعه به ایستگاه‌های سنجش سلامت و تعداد یک هزار و ۶۳۱ مراجعه به ایستگاه‌های دوستدار کودک بوده است.

وی گفت: روز گذشته همچنین یک هزار و ۳۱۵ نفر برای اقامه نماز از خیمه‌های نماز برپا شده در سطح استان استفاده کردند و ۲ هزار و ۵۵۶ بازدید از نمایشگاه‌های مستقر در پست‌های ایمنی و سلامت نیز انجام پذیرفته است.

شاه بیگی با اشاره به توزیع بیش از ۱۹ هزار قلم محصول فرهنگی آموزشی به مسافران و زائران استان تصریح کرد:تعداد نقشه‌های راهنمای استان توزیعی در پست‌های ایمنی و سلامت ۵هزار و ۷۷۸ مورد بوده است.

وی گفت: در راستای فعالیت‌های پست‌های ایمنی و سلامت ۵ هزار و ۶۹۴ بروشور آموزشی و همچنین ۷هزار و ۷۳۵ مورد از سایر محصولات فرهنگی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در اختیار مسافران و زائران قرار گرفت.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیشترین مراجعه به پست‌ها را در شهرستان‌های سبزوار، تربت حیدریه و مشهد بوده است.

شاه بیگی گفت: شهرستان سبزوار با ۵۱۷ نفر، تربت حیدریه با ۴۱۴ نفر و قوچان با ۹۰ نفر بیشترین مراجعه به خیمه های نماز سطح استان را داشتند.

وی در با اشاره به اینکه ۲۰۸ عضو داوطلب در روز گذشته مشغول خدمت رسانی بودند اظهار داشت: ایستگاههای سنجش سلامت شهرستان های تربت حیدریه، کاشمر و درگز به ترتیب با ۵۴۲، ۲۷۱  و ۱۷۴ نفر بیشترین مراجعه درسطح استان را داشتند.

کد خبر 2524060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha