۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸

اسماعیلی:

۸۶ پروژه مصوب سفر رهبری در عسلویه اجرا شد

۸۶ پروژه مصوب سفر رهبری در عسلویه اجرا شد

بوشهر - فرماندار شهرستان عسلویه گفت: ۸۶ پروژه مصوب سفر رهبری در عسلویه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اسماعیلی شنبه‌شب در مراسم روز عسلویه اظهار داشت: سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۰ به شهرستان عسلویه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود و مصوبات بسیار خوبی نیز برای این منطقه داشت.

وی به برخی از بیانات مقام معظم رهبری در این سفر اشاره کرد و بیان داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب، کمک به رفع نیازهای مردم عسلویه و نخل تقی، یک جهاد اقتصادی است و ما نیز در این راستا از همه ظرفیت‌ها و توان استفاده می‌کنیم.

فرماندار شهرستان عسلویه به برخی از مصوبات این سفر در شهرستان عسلویه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ۸۶ پروژه در سفر مقام معظم رهبری به شهرستان عسلویه به تصویب رسید.

وی اعتبارات این پروژه‌ها را ۶۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: این مصوبات در بخش‌های مختلف عمران روستایی و شهری، پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی بوده است.

اسماعیلی در ادامه به امنیت مطلوب شهرستان عسلویه اشاره کرد و بیان داشت: اگر امروز وضعیت امنیت در این شهرستان مطلوب است نتیجه همراهی و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط است و لازم است که تشکر ویژه‌ای از نیروهای نظامی و انتظامی و قضایی و امنیتی داشته باشیم.

سرگرد حسین تمیمی‌نیا جانشین سپاه عسلویه نیز در این آئین با گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان عسلویه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده‌اند و همه باید در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنیم.

کد خبر 2524124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha