۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۳۷

شاه بیگی خبر داد:

۲۰ هزار نفر در پست های هلال احمر خراسان رضوی خدمات دریافت کردند

۲۰ هزار نفر در پست های هلال احمر خراسان رضوی خدمات دریافت کردند

مشهد- سرپرست معاونت جوانان هلال احمر خراسان رضوی گفت: در هشتمین روز از سال نو و در قالب طرح نوروزی تعداد ۲۰ هزار و ۴۷۸ نفر به ایستگاه های هلال احمر سطح استان مراجعه و خدمات دریافت کردند.

اسماعیل شاه بیگی در گفتگو با مهر با اینکه روز گذشته بیش از ۳۰ هزار خدمت به مسافران و زائران استان ارائه شد اظهار داشت: روز گذشته ۳۰ هزار و ۴۴۰  محصول فرهنگی از جمله ۷ هزار و ۴۳۳ نقشه راهنمای استان و مشهد، تعداد  ۹ هزار و ۱۹۶ بروشور آموزشی و ۱۳ هزار و ۸۱۱ مورد سایر محصولات فرهنگی توسط ۲۰۶ عضو داوطلب این جمعیت در اختیار مسافران و زائران استان قرار گرفت.

وی با اشاره به مراجعه ۲ هزار و ۲۴۹ مراجعه به ایستگاه‌های سنجش سلامت تصریح کرد: یک هزار و ۶۹۳ نفر از خیمه‌های نماز تعبیه شده در پست‌های ایمنی و سلامت جهت اقامه نمازروز گذشته در استان استفاده کردند.

سرپرست معاونت جوانان هلال احمر خراسان رضوی گفت: همچنین ۴ هزار و ۷۹۸ نفر از نمایشگاه‌های برپا شده توسط جمعیت هلال احمر استان بازدید  و ۲ هزار و ۴۸۵ مراجعه به ایستگاه‌های دوستدار کودک مراجعه کردند.

شاه بیگی بیشترین مراجعه به پست‌ها را در شهرستان تربت حیدریه با ۵ هزار و ۳۱۳ مراجعه اعلام کرد و تصریح کرد: شهرستان سبزوار و قوچان به ترتیب با ۴ هزار و ۲۷۶ نفر و ۳ هزار و ۱۱۷ نفر بیشترین مراجعه را داشتند.

وی افزود: همچنین روز گذشته تعداد ۷۰۰ نفر به خیمه های نماز تربت حیدریه، تعداد ۵۷۴ نفر به خیمه های نماز سبزوار و تعداد ۱۷۰ نفر به خیمه های نماز قوچان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه تعداد یک هزار و ۶۳  مراجعه به ایستگاه سنجش سلامت در شهرستان تربت حیدریه درروز گذشته به ثبت رسید افزود: ایستگاه سنجش سلامت نیشابور و کاشمر نیز ۲۵۳ و ۲۲۵ نفر مراجعه کننده داشتند.

 

کد خبر 2524381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha