۱۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۱۳

رحمتی به مهر خبر داد:

آمار فوتی های نوروزی در البرز به۷ نفر رسید/امدادرسانی به۴۰۳ مسافر

آمار فوتی های نوروزی در البرز به۷ نفر رسید/امدادرسانی به۴۰۳ مسافر

کرج - معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: شامگاه گذشته برخورد خودروی سواری با عابر پیاده در ورودی اتوبان همت به کرج منجر به فوت عابر پیاده شد.

 آرش رحمتی در گفتگو با مهر، از فوت یک هموطن بر اثر برخورد خودروی سواری با عابر پیاده در اتوبان تهران - کرج خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۲۰ و  هشت دقیقه شامگاه گذشته در لاین شمالی اتوبان روبروی دهکده آبی پارس در ورودی اتوبان همت به کرج رخ داد.

وی گفت: با اعلام این گزارش به مرکز فورتی های پزشکی البرز بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد اما متاسفانه عابر پیاده این سانحه رانندگی که جوانی ۲۸ ساله بود پیش از رسیدن آمبولانس ۱۱۵ جان خود را از دست داده بود.

به گفته رحمتی از ابتدای اجرای طرح امدادرسانی نوروزی امسال تا پایان روز نهم فروردین ماه پنج نفر از هموطنان در حوادث جاده ای و دو نفر نیز در حوادث درون شهری استان جان خود را از دست دادند.

رحمتی در ادامه با اشاره به عملیات امدادرسانی در تعطیلات نوروز امسال گفت: از ابتدای طرح امدادرسانی نوروزی از ۲۷ اسفندماه تا پایان روز نهم فروردین در مجموع هزار و ۹۴۹ ماموریت توسط نیروهای اورژانس البرز انجام شده است.

برپایی سه ایستگاه سلامت در البرز

وی ۲۷۸ مورد از این آمار را حوادث تصادفی اعلام کرد و افزود:  از این تعداد، ۲۷۸ نفر در حوادث درون شهری و ۵۴ نفر در حوادث برون شهری توسط نیروهای اورژانس استان به مراکز درمانی و بیمارستانها منتقل و ۴۶ نفر نیز در محل درمان شدند.

معاون مرکز البرز با اشاره به برپایی سه ایستگاه سلامت در محورهای مواصلاتی استان گفت: یکی از این ایستگاه ها در عوارضی مهرشهر و دو ایستگاه دیگر در منطقه سیرا و دیزین محور کرج – چالوس به هموطنان و مسافران خدمات می دهند.

به گفته این مسئول از ابتدای طرح امدادرسانی نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه به ۴۰۳ مسافر امدادرسانی شد که ۱۲۱ نفر با مشکل نوسان فشار خون، ۵۰ نفر با علائم تهوع و استفراغ، ۴۵ نفر دچار مسمومیت های غذایی و ۴۵ نفر با مشکلات تنفسی بودند.

کد خبر 2524717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha