۱۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۴۵

کریمی فر خبر داد:

۸۱ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان اسکان داده شد/ رشد ۲۵ درصدی

۸۱ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان اسکان داده شد/ رشد ۲۵ درصدی

خرم آباد - مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان از اسکان ۸۱ هزار و ۳۸۷ مسافر نوروزی توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز کریمی فر ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد ۸۱ هزار و ۳۸۷ نفر در مراکز آموزش و پرورش استان اسکان یافته اند، اظهار داشت: این تعداد در قالب ۱۷۰ هزار و ۹۱۰ نفر روز اسکان داشته اند.

وی با بیان اینکه در رابطه با میزان اسکان مسافران نوروزی در سطح کشور رتبه ۱۰ را داشته ایم، تصریح کرد: همچنین در این رابطه استان لرستان در غرب کشور رتبه اول را داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اینکه این اداره کل ۱۰ پایگاه اسکان مسافران نوروزی را در استان دایر کرده است، گفت: همچنین ۱۸۰ آموزشگاه در قالب هزار و ۸۰۰ کلاس درس در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.

کریمی فر با بیان اینکه چهار خانه معلم در اختیار مسافران نوروزی استان قرار گرفته است، تصریح کرد: همچنین خوابگاههای چهار دانشگاه فرهنگیان و یک اردوگاه ملی نیز برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

وی با تاکید بر اینکه میزان اسکان مسافران نوروزی در پایگاه های اسکان آموزش و پرورش استان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد یافته است، افزود: میزان اسکان مسافران در پایگاه های آموزش و پرورش استان در سال گذشته ۶۰ هزار و ۴۶۶ نفر بوده است.

کد خبر 2524760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha