۱۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۳۳

اخوت خبرداد:

اجرای طرح جمع آوری کارتن به دست ها در گرگان

اجرای طرح جمع آوری کارتن به دست ها در گرگان

گرگان- مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان گفت: طرح جمع آوری کارتن به دست های شهرستان گرگان دوباره آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا اخوت ظهر سه شنبه در ستاد تسهیلات سفر استان، گفت: طرح ساماندهی منازل استیجاری غیر مجاز در قالب طرح مشترک با نیروی انتظامی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و جامعه هتلداران آغاز شده است.

وی افزود: این اقدام در جهت تشویق و ترغیب این افراد برای کسب مجوزهای لازم برای ادامه قعالیت به صورت مجاز از سئی اداره کل میراث فرهتگی انجام می شود.

اخوت اظهار کرد: این اقدام تا پایان نوروز  ادامه دارد و تا کنون به  قریب به 150 نفر از این افراد تذکر داده شده است که برخی از این افراد به اداره کل برای دریافت مجوز مراجعه کرده اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام نوروز گفت: برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و استقرار کمپ های هلال احمر و آتش نشانی برای حفظ امنیتی آنها، طرح ساماندهی منازل استیجاری  از مهمترین برنامه های اجرا شده در این ایام در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان است.

به گفته اخوت، استقبال از مسافران نوروزی و اهدای هدایا در فرودگاه گرگان و ورودی شهر، همکاری با سازمان فرهنگی ورزشی گرگان برای نصب بنرهای معرفی جاذبه های توریستی گرگان  و پخش تیزرهای تبلیغاتی جاذبه های گردشگری از تلویزیون های شهری از دیگر اقدامات این اداره است.

اخوت ادامه داد: تا روز نهم فروردین در شهرستان گرگان 50 هزار و 172 نفر  اقامت کرده اند.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت 30 هزار نفر مسافر در  2 هزار تخته چادرمسافرتی در شهرستان اقامت کرده اند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان اظهار کرد: روزانه 15 هزار نفر از مراکز تفریحی و توریستی گرگان مانند پارک النگدره، قرق، بافت تاریخی،  موزه امیرلطیفی و کاخ موزه بازدید کرده اند.

کد خبر 2524771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha