۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴

تقی زاده:

توزیع بروشور گردشگری در اردبیل با محدودیت اعتباری مواجه است

توزیع بروشور گردشگری در اردبیل با محدودیت اعتباری مواجه است

اردبیل – سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: توزیع بروشور گردشگری در این استان با محدودیت اعتباری مواجه است.

قادر تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت توزیع بروشورهای گردشگری در نوروز امسال تصریح کرد: امسال ۳۰ هزار بروشور استانی و ۳۶ هزار بروشور شهرستانی چاپ و توزیع شده است.

وی با اذعان به چاپ ۱۲ مدل کارت پستال و از هر مدل سه هزار نسخه اضافه کرد: در عین حال هشت مدل پوستر و از هر کدام سه هزار نسخه چاپ شده است.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی از تهیه دو نوع ساک دستی از هر کدام شش هزار عدد و از توزیع دو نوع لوح فشرده و از هر کدام سه هزار حلقه خبر داد.

تقی زاده با بیان اینکه اگر سالانه هشت میلیون گردشگر وارد اردبیل شود و هر خانوار چهار نفر باشد، اضافه کرد: یعنی دو میلیون خانوار وارد استان شده است.

وی افزود: برای اینکه به هر خانوار یک نقشه هزار تومانی داده شود باید ۲۰ میلیارد ریال هزینه چاپ نقشه کنیم و این در حالی است که کل اعتبارات معاونت گردشگری زیر ۱۰ میلیارد ریال است.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان تاکید دارد که با این مبلغ این نهاد اجرایی باید بتواند جشنواره ها، حضور در نمایشگاه ها و برنامه های مناسبتی خود را به اجرا درآورد.

تقی زاده معتقد است راهکار توسعه تبلیغات ورود بخش خصوصی است و متاسفانه بخش خصوصی نیز بروشور خود را به صورت رایگان نوزیع نمی کند و این مسئله با اعتراض گردشگران مواجه می شود.

وی افزود: قرار بود شهرداری در همکاری با میراث فرهنگی استان چهار کیوسک اطلاع رسانی دایر کند تا این اقلام ارائه شود که این طرح نیز به فرجام نرسید.

این مسئول اضافه کرد: با وضعیت اعتبارات فعلی نمی توان تبلیغات و توزیع بروشورها را توسعه داد.

کد خبر 2524908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha