۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶

روزبه:

یک میلیون مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری قزوین بازدید کردند

یک میلیون مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری قزوین بازدید کردند

قزوین- استاندارقزوین، ازتردد بیش از ۵ میلیون خودرو، بازدید۱میلیون مسافرو یک هزارو ۲۰۰ گردشگر خارجی از جاذبه های استان قزوین طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری، مرتضی روزبه در این باره اظهارداشت: بیش از یک هزارو ۵۰۰ نفر مسافران و گردشگران پس ازبازدید ازمراکزدیدنی استان، درهتلها؛ کمپ ها؛ مدارس و سایر مکان های استان قزوین اقامت یافتند.

استاندار ادامه داد: امسال، سهم استان قزوین از مسافران و گردشگران نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود:طی ۱۰ روزه نوروز امسال بیش از ۱۲۰۰ گردشگر خارجی از کشورهای  آلمان، فرانسه، چین، روسیه، وترکیه  از مکان های دیدنی استان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه، تلاش های لازم برای جلب رضایت گردشگران و مسافران نوروزی در استان صورت گرفته است ادامه داد:از نیمه دوم سال ۹۳ با تشکیل ستاد سفر های نوروزی استان دو هزارو ۵۰۰ نفر نیز به صورت ۲۴ ساعته به برنامه ریزی و فراهم آوردن تمهیدات مناسب برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی بسیج شدند و بازدید های مستمر نیز بطور رسمی؛ غیر رسمی و سرزده از نحوه فعالیت آنها صورت گرفته است ودر گفت و گویی که بامسافران و گردشگران انجام شد، میزان رضایت نسبی خود را از خدمات رسانی اعلام کردند بنابر این آنها کمبود ها نیز ما را نیز عفو کنند.

وی در ادامه یاداورشد: برای اولین بار، جشنواره ملی بازی چوگان در ۱۱و۱۲فروردین در استان قزوین برگزار می شود.

استاندار افزود:با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در احیای بازیهای بومی و ملی و با توجه به اینکه از لحاظ تاریخی این استان پیشینه خوبی در این بازی داشته برای این امر انتخاب شده است.

وی در ادامه از مسافران، گردشگران نوروزی، و علاقه مندان در سراسر کشور خواست تا از این جشنواره دیدن کنند.

کد خبر 2524949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha