۱۴ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۴۴

حواشی تراکتورسازی و استقلال خوزستان؛

تشویق بوندسلیگایی در ورزشگاه/ادینهو در جدول گلزنان دست نیافتنی شد

تشویق بوندسلیگایی در ورزشگاه/ادینهو در جدول گلزنان دست نیافتنی شد

تبریز - دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال خوزستان که با برتری سه بر صفر به نفع تبریزی ها به پایان رسید حواشی جالبی همچون تشویق بوندسلیگایی تماشاگران در ورزشگاه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان از چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز با قضاوت محمدرضا اکبریان و کمک های محمدرضا ابوالفضلی و فرزاد بهرامی به مصاف هم رفتند.

این دیدار که با استقبال ۲۰ هزار نفری پرشورها همراه شده بود با نتیجه سر بر صفر به نفع قرمزپوشان تبریزی همراه شد و تماشاگران بعد از هربار گلزنی بازیکنان تراکتورسازی آنها را با روش بوندسلیگایی به صورت شدیدی تشویق کردند.

احمدزاده در دقيقه ۳۹ اولين گل بازي را براي تراکتور به ثمر رساند و مورد تشویق هواداران قرار گرفت، طوری که یک طرف ورزشگاه اسم کوچک وی را صدا می زدند و طرف مقابل فامیلی وی را می گفتند، این روش تشویق در فوتبال بوندسلیگا وجود دارد.

گل دوم بازی را ادینهو در دقیقه ۵۷ و در روی غفلت بازیکنان حریف به ثمر رساند و خود را ۱۶ گله کرد، ادینهو با این گل در جدول گلزنان دست نیافتنی شد چراکه اکنون فقط شش هفته تا پایان لیگ زمان باقی مانده و نزدیک ترین تعقیب کننده وی سجاد شهباززاده فقط ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

آندو در نیمه اول نیمکت نشین بود و در نیمه دوم وارد زمین شد و بعد از چند دقیقه و در دقیقه۸۱ موفق شد از ۳۰ متری و با یک ضربه پرقدرت دروازه شاگردان ویسی را باز کند، سوپرگل آندو تماشاگران را به وجد آورد و آندو نیز در این بازی به روش بوندسلیگایی تشویق شد.

تونی اولیویرا در بازی امروز نیز با اینکه در هفته گذشته لیگ قهرمانان آسیا تیمش شکست خورده بود ولی از طرف تماشاگران تشویق شد.

میثم بائو بازیکن فصل قبل تراکتورسازی و سیدصالحی مهاجم دوفصل پیش تیم تبریزی امروز با پیراهن استقلال خوزستان در برابر تماشاگران پرشور تراکتورسازی قرار گرفته اند و انگیزه بالایی برای گل زدن دارند.

تراکتور با این سه امتیاز و باتوجه به برد تیم نفت تهران همچنان در رده دوم جدول با ۴۷ امتیاز قرار گرفت و نفس‌گیر نفت تهران را در صدر جدول لیگ برتر تعقیب می کند.

ولی در آن سو استقلال خوزستان با این شکست به ته جدول نزدیک تر شد و به جمع کاندیداهای سقوط به دسته پایین پیوست.

کد خبر 2525915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha