۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۰۱

عزیزی در گفتگو با مهر مطرح کرد:

تشکیل ۲۳۵پرونده در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه

تشکیل ۲۳۵پرونده در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل ۲۳۵ پرونده طی طرح نوروزی تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

ایرج عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعداد پرونده‌ های وارده طی طرح نوروزی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، گفت: در این مدت یعنی ۱۵ اسفند ۹۳ تا ۱۵ فروردین ۹۴ تعداد ۲۳۵ پرونده وارده داشته‌ ایم که از این تعداد ۱۴۶ پرونده مختومه و رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده‌های وارده در مدت مشابه سال ۹۳ تعداد هزار و ۱۴۸ پرونده بوده است که در همین مدت هزار و ۲۸۰ پرونده آن مختومه شده افزود: در مقایسه پرونده‌های ورودی طی امسال با مدت مشابه در سال قبل کاهش ۴۰۰ درصدی را شاهد هستیم که بسیار قابل توجه است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، تعداد پرونده‌های دارای شاکی خصوصی طی این مدت را ۵۲ پرونده اعلام کرد و گفت: سه تن از شکات خصوصی از این تعداد به یکی از پایگاه‌های ثابت تعزیرات حکومتی واقع در سه راه مسکن شهر کرمانشاه مراجعه کرده بودند.

کاهش ۴۰۰ درصدی تخلفات طی طرح نوروزی تعزیرات

وی یادآور شد: با عنایت به تدابیر لازم طی اجرای ماده ۷۲ قانون نظام صنفی و انتظار مورد نظر از اصناف و همچنین برگزاری جلسات توجیهی برای اتحادیه ها طی این مدت کاهش ۴۰۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بودیم.

عزیزی در خصوص تعداد پرونده‌های وارده به تفکیک شهرستان‌ ها نیز گفت: از این تعداد یک مورد مربوط به شهرستان جوانرود، چهار مورد شهرستان سنقر، پنج مورد شهرستان قصرشیرین، هفت مورد شهرستان گیلانغرب، ۲۱ مورد شهرستان سرپل ذهاب، ۲۲ مورد شهرستان پاوه، ۲۳ مورد شهرستان اسلام آبادغرب، ۶۴ مورد کنگاور و ۸۸ مورد شهرستان کرمانشاه بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی از معدوم کردن کالاهای غیربهداشتی و ضبط کالاهای قاچاق خبر داد و گفت: علاوه بر این موارد علاوه بر محکوم کردن مشتکی عنه نسبت به جبران خسارات شاکی ۱۸ میلیون تومان اعمال قانون شده که تاکنون ۱۰ میلیون تومان از آن وصول شده است.

عزیزی، آمارپرونده های تشکیل شده امسال را بسیار مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد شاهد صفر شدن تخلفات در سال ۹۴ باشیم و آن را مستلزم خواست و تلاش اتحادیه ها و اصناف و هم‌چنین نظارت آنان بر بازار دانست.

کد خبر 2526551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha