۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵

انهدام سه باند تهیه و توزیع و کشف ۷۵۰ کیلو مواد افیونی

انهدام سه باند تهیه و توزیع و کشف ۷۵۰ کیلو مواد افیونی

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام سه باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۷۵۰ کیلوگرم موادمخدر در ۱۵ روز گذشته خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری مهر ،سردار"ناصر اصلانی"در تشریح عملكرد پلیس در ۱۵ روز گذشته،گفت:با افزایش اقدامات كنترلی و عملیاتی پلیس،شاهدکشفیات خوب موادمخدر در مدت زمان گذشته بودیم.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انهدام سه باند تهیه و توزیع موادمخدر،دستگیری ۱۳۲ قاچاقچی،توزیع کننده،حمل کننده و نگهدارنده موادمخدر،شش دستگاه وسیله نقلیه را توقیف كرده و توانستند ۷۵۰کیلوگرم انواع موادمخدر را كشف كنند.

"اصلانی" در این باره یادآور شد:در نتیجه تشدید اقدامات كنترلی و بهره‌گیری از اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان و سایر یگانهای انتظامی،میزان كشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق و عرضه موادمخدر در ۱۵ روزگذشته در فروردین ماه،رشد خوبی داشت كه بیانگر فعالیت مضاعف کارکنان انتظامی این استان در مبارزه جدی با عرضه و قاچاق موادمخدر بوده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به جرئیات کشفیات موادمخدر گفت:در ۱۵ روز گذشته،۶۳۱کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک،۵۲ کیلو و ۴۶۲ گرم هرویین،۱۵کیلو و۷۱۰ گرم مرفین،یک کیلو و ۹۲۴ گرم شیشه،۴۵ کیلو و ۳۴۰ گرم حشیش کشف و یک هزار و ۳۸۱ معتاد پرخطر توسط پلیس جمع آوری و راهی کمپ های ترک اعتیاد شدند.

رئیس پلیس غرب استان تهران افزود:در ۱۵ روز گذشته،۱۰۷کیلوگرم موادمخدر توسط پلیس شهرستان ملارد،۸۳ کیلوگرم در شهرستان قدس،چهارکیلوگرم در شهرستان رباط کریم،هفت کیلوگرم در بهارستان،۴۵۰گرم در اسلامشهر و ۲۵۰گرم در شهرستان شهریار و ۵۵۰کیلوگرم توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان کشف شده که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل،افزایش ۲۹۰ درصدی کشف مواد،۴۲درصدی دستگیری قاچاقچی،۲۰۰درصدی انهدام باند و ۵۰درصدی توقیف خودروی قاچاقچیان را نشان می دهد.

"اصلانی"با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای مهم پلیس غرب استان تهران در سال ۹۴،مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر است،گفت:مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق موادمخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام فعالیت شبانه روزی،عرصه را برای فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در غرب استان تهران تنگ کرده اند. 

کد خبر 2527504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha