۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵

«دریا و ماهی پرنده» پروانه نمایش گرفت

«دریا و ماهی پرنده» پروانه نمایش گرفت

«دریا و ماهی پرنده» سرانجام موفق به دریافت پروانه نمایش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی امیر پورکیان که صدور پروانه نمایش آن به تعویق افتاده بود سرانجام موفق به دریافت پروانه نمایش شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی فیلم، برخی اختلاف‌نظرها با وزارت ارشاد باعث به تعویق افتادن چند باره صدور پروانه نمایش این فیلم شده بود.

فیلم دریا و ماهی پرنده

به گفته پورکیان، خبر دیگر درباره این فیلم ثبت قرارداد آن در گروه «هنر و تجربه» است که طبق برنامه ریزی‌ها فیلم غفارزاده در اکران بعدی این گروه به نمایش درخواهد آمد. ضمن اینکه با توجه به نزدیک شدن زمان اکران، گروه تولید به زودی برای تبلیغات محیطی فیلم اقدام خواهند کرد.

وی درباره حضور این فیلم در جشنواره‌های مختلف نیز گفت: قرار است بعد از اکران عمومی «دریا  و ماهی پرنده» در ایران فیلم را به جشنواره‌های مختلف بفرستیم. در نسخه ارسالی زمان فیلم تغییر خواهد کرد و یکی از پلان‌ها نیز حذف می‌شود.

فیلم دریا و ماهی پرنده

همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح، ارشیا طالبی، علی اکبر صحرایی، مازیار نوروزی، محسن تمیزی همراه با مهرداد غفارزاده بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«دریا و ماهی پرنده» که مضمونی اجتماعی دارد به طور مشترک توسط مهرداد غفارزاده و اکبر روح به نگارش درآمده و محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است. پورکیان در حال حاضر فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید را نیز به عنوان تهیه کننده آماده نمایش دارد.

کد خبر 2527603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha