۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸

نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده برگزار می‌شود

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده ، بهداشتی ، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی وکلین) از ۴ تا ۷ اردیبهشت ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نمایشگاه بیش از ۲۱۰ شرکت داخلی و ۵۳ شرکت خارجی حضور و مشارکت دارند. در نمایشگاه امسال علاوه بر شرکت‌های داخلی شرکت‌ها و نمایندگانی از ۹ کشور مختلف جهان شامل ترکیه، آلمان، چین، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، یونان، مالزی و کره جنوبی نیز  جدید ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاك كننده، محصولات سلولزي و بهداشتی، محصولات محافظتي پوست، مو و رنگ مو، عطر، ادوكلن و اسپری، خوشبو كننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اوليه واسطه ای، خدمات بازرگانی و مشاوره ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، صنایع، تجهیزات و  ماشین آلات این حوزه  به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی امسال همچنین از نظر شرکت‌های داخلی حدود ۱۰ درصد و شرکت‌های خارجی ۴۵ درصد رشد یافته است. مجری و رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: تولید کنندگان و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، آخرین تولیدها، دستاوردها و تکنولوژی‌های روز این بخش را ارائه و به نمایش خواهند گذاشت.

مرادی با بیان اینکه شناساندن و معرفی محصولات جدید یکی از اولویت‌های  برپایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت های علمی وتحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزایی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی های شرکت‌های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت حدود ۲۵ هزار متر مربع در سالن های ۳۸- ۳۵-۳۱A- ۳۱B -۴۱-۳۸ -۱۸ و فضای باز نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

بیست و دومین نمایشگاه  بین المللی مواد شوینده، پاک كننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته از ۴ تا ۷ اردیبهشت هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدیدعلاقمندان خواهد بود.

کد خبر 2527633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha