۱۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳

آیت الله علما:

ایران به یک قدرت موثر در جهان تبدیل شده است

ایران به یک قدرت موثر در جهان تبدیل شده است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف، گفت: امروز ایران به یک قدرت موثر در سطح جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه، هيات رييسه این دانشگاه در بيت امام جمعه كرمانشاه با آیت الله علما نماينده ولی فقيه در استان، ديدار و گفتگو كردند.

بر پايه اين گزارش در اين ديدار نماينده ولی فقيه و امام جمعه كرمانشاه ضمن تبريك سال نو مطالبی را در ارتباط با مذاكرات هسته ای اخير و اهميت ايران به عنوان يك قدرت مطرح شده در سطح جهان ارائه کرد.

آیت الله مصطفی علما اظهار داشت: امروز كشور ما به سطحی از اقتدار رسيده است كه در برابر ۶ كشور قدرتمند جهان و به تنهايی بر سر ميز مذاكره می نشيند و حاضر به تسليم و پذيرفتن حرف زور نیست.

امام جمعه كرمانشاه همچنين تاكيد کرد: دانشگاه امانت دار بزرگی است كه امانت گران بهای اين ملت را كه همان جوانان و سرمايه های اصلی كشور هستند را در اختيار دارد و اين امر خطيری است كه بايستی به آن توجه ويژه شود تا خدای ناكرده اين سرمايه ها هدر نروند.

شايان ذكر است در ادامه اين ديدار دكتر محمد ابراهيم اعلمی آل آقا، سرپرست دانشگاه گزارشی را در ارتباط با دانشگاه رازی به نماينده ولی فقيه و امام جمعه كرمانشاه ارائه داد.

کد خبر 2528193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha