۱۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸

عیادت رییس حوزه هنری از مستندساز مجروح شده در عراق

عیادت رییس حوزه هنری از مستندساز مجروح شده در عراق

محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری از محسن اسلام‌زاده مستندساز مجروح شده در عراق عیادت كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن اسلام‌زاده مستندساز ایرانی در ابتدای سال جاری در حین ساخت مستندی درباره داعش در كشور عراق مجروح شد. محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری پس از این واقعه از این هنرمند عیادت كرد. 

اسلام‌زده در این دیدار درباره حادثه‌ای كه برایش رخ داده گفت: اواخر اسفند برای ساخت مستندی درباره دفاع مردمی عراق در مقابل داعش به این كشور رفتم؛ پیش‌بینی و امیدواری من این بود كه مستندم با آزادی تكریت عراق همراه شود و به همین خاطر برای تصویربرداری به طرف این شهر حركت كردیم. 

وی ادامه داد: روز ۸ فروردین ماه در شهری به نام «العلم» كه در ۸ كیلومتری تكریت قرار دارد چند ساعتی با نیروهای داعش درگیر بودیم. در این منطقه یك موشك آر.پی.جی از سمت نیروهای داعش به سوی ما پرتاب شد و تركش‌های آن به من و راوی مستند اصابت كرد و هر دو نفر ما زخمی شدیم.

اسلام‌زاده با بیان این كه ۱۵ تركش به بدنش اصابت كرده است، افزود: پس از جراحت مرا به بیمارستانی به سامرا و سپس به بیمارستان دیگری در بغداد منتقل كردند. پس از عزیمت به ایران چند روزی هم در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بودم و حالا هم دوره نقاهت را در منزل می‌گذرانم. به لطف خدا حالم خوب است و مشكل جدی‌ای ندارم.

محسن مومنی شریف هم در این دیدار ضمن تشكر و تقدیر از اسلام‌زاده به دلیل فعالیت‌هایش در راه مستندسازی و شجاعتش در راه ثبت وقایع مهم مرتبط با انقلاب اسلامی گفت: برخی از آثار آقای اسلام‌زاده مانند مستند «اهل سنت ایران» را دیده‌ام و از آن لذت برده‌ام.

رئیس حوزه هنری افزود: در این برهه زمانی لزوم فعالیت افراد شجاع و متعهدی مانند آقای اسلام‌زاده بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

مومنی شریف در پایان این عیادت برای این مستندساز انقلابی كشور آرزوی سلامتی كرد. 

کد خبر 2528209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha