۲۰ فروردین ۱۳۹۴، ۸:۰۱

حجت الاسلام صفری:

جشن ولادت حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه خراسان شمالی برگزار می شود

جشن ولادت حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: جشن میلاد حضرت زهرا(س) همزمان با بیستم جمادی الثانی در بقاع متبرک شاخص این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر صفری چهارشنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری جشن های میلاد حضرت زهرا(س) از برگزاری جشن های میلاد در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص شهرستان های هشت گانه خراسان شمالی خبر داد و افزود: این جشن ها در شب میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) در هشت امامزاده شاخص با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود.

وی با بیان این که محوری ترین جشن میلاد حضرت زهرا(س) با حضور ویژه سادات جلیل القدر در حرم مطهر حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا(ع) برگزار می شود، افزود: در این مراسم محوری که با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه و ثبت احوال خراسان شمالی برگزار می شود؛ برنامه های مختلفی از قبیل سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی، تواشيح و سرود خواني، برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی و ...  اجرا می شود.

حجت الاسلام صفری اضافه کرد: سخنران محوری این جشن حجت الاسلام محمدرضا ابوالفضلی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان شمالی و امام جمعه موقت بجنورد است.

به گفته وی قرعه کشی مسابقه بزرگ یاس نبوی، قرائت قرآن کریم، اجرای سرود در وصف حضرت فاطمه(س)، ذکر سیره آن حضرت، اهدای جوایز به بانوان دارنده نام های مبارک زهرا و فاطمه با مشارکت اداره کل ثبت احوال استان و ... از دیگر برنامه های پیش بینی شده در جشن میلاد حضرت زهرا(س) در خراسان شمالی به شمار می روند.

 

کد خبر 2529609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha